• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

آخرین خبر از تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز

  • کد خبر : 3812
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
آخرین خبر از تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تبریز گفت: ۱۲۹۵ نفر از کارکنان شهرداری تبریز تاکنون تشکیل پرونده ایثارگری داداه‌اند که حکم ۱۰۷۳ نفر از آنان صادر شده و با توجه به نوع استخدام، رسمی کارمندی، وزارتی و کارگری بیمه‌ای شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، مهدی عالم علیایی با تشریح عملکرد این اداره کل در تبدیل وضعیت ایثارگران و شفاف‌سازی امور، خاطرنشان کرد: ۲۳۲ نفر از کارکنان پیمانی شهرداری تبریز که در سال ۹۱ از طریق آزمون جذب شده بودند و باید در سال ۹۶  تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی می‌شدند، در مردادماه سال جاری تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی اضافه کرد: این افراد پس از ۶ ماه از تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی، به رسمی کارمندی تبدیل وضعیت خواهند شد.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تبریز یادآور شد: ۳۸۴ نفر از پرسنل شهرداری از طریق آزمون و سهمیه ۱۰ درصدی پست‌های سازمانی به دستور شهردار تبریز تبدیل وضعیت شدند که از این تعداد ۴۱ نفر مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگری شده و جایگزین آنها بر اساس قبولی در آزمون تبدیل وضعیت شد.

وی ادامه داد: ۱۵۶ نفر نیز از محل ۱۰ درصد پست‌های سازمانی سهمیه مازاد استانداری با دستور شهردار و اخذ مجوز از وزیر کشور به کار معین مشخص تبدیل وضعیت شدند.

علیایی عنوان کرد: بررسی مجدد پرونده برخی از پرسنل که در پروسه تبدیل وضعیت به مشکل برخورده بودند، در کارگروه شورای اداری با حضور شهردار تبریز در دستور کار قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=3812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها