• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024
1
در باب قطعی‌ این روزهای برق در تبریز،

آمدند ابرو را درست کنند، چشمش را هم کور کردند

  • کد خبر : 12125
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
آمدند ابرو را درست کنند، چشمش را هم کور کردند
در حالی‌که اعلام شده بود دیگر قطعی برق با برنامه نخواهیم داشت، ظاهرا منظور مسئولان این بوده است که قطعی برق بدون برنامه خواهد بود نه اینکه برق مسکونی به کل قطع نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، از سال گذشته بود که تصمیم گرفته شد علیرغم ناترازی برق، دیگر برق خانگی قطع نشود و به جای آن برق صنایع در صورت نیاز به صورت نوبتی قطع شود. تصمیمی که از آن زمان مورد نقد فعالان اقتصادی بود و آنها معتقد بودند که این کار ضربه بزرگی به اقتصاد و اشتغال کشور وارد خواهد کرد اما این پایان ماجرا نبود و برق صنایع نه تنها قطع شد بلکه برق خانگی هم در تبریز از ابتدای تابستان بدون برنامه ریزی قطع شد.

در حالیکه اعلام شده بود دیگر قطعی برق با برنامه نخواهیم داشت، ظاهرا منظور مسئولان این بوده است که قطعی برق بدون برنامه خواهد بود نه اینکه برق مسکونی به کل قطع نخواهد شد.

این قطعی بدون اعلام قبلی به قدری به مردم آسیب رسانده و آنان را دچار مشکل کرده است که آنها حالا راضی هستند از قبل زمان قطعی برق اعلام شود تا حداقل بتوانند برنامه ریزی انجام دهند نه اینکه به یکباره با قطعی مواجه شوند.

ظاهرا مسئولان توجه چندانی به عواقب این قطعی‌ها برق هم ندارند؛ اگر این قطعی برق در زمان استفاده از آسانسور رخ دهد مسئول امنیت شهروندان بر عهده چه کسی است؟ وقتی برق خانه‌ای قطع می‌شود معمولا اینترنت آنها هم دچار مشکل می‌شود و بسیاری از افراد که کارشان ارتباط مستقیمی با اینترنت دارد ساعت‌ها سرگردان می‌مانند و یا همین قطع و وصل مکرر برق آن هم بدون اعلان قبلی بسیاری از وسایل برقی خانه‌ها را دچار مشکل کرده است.

ظاهرا باید به مسئولان گفت که ما از طلا بودن پشیمان گشته‌ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید؛ ما از منت شما برای قطع نکردن برق خانگی پشیمانیم و حداقل برنامه قطعی برق را اعلام کنید تا مردم بیشتر از این آسیب نبینند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=12125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.