• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024
3
رئیس هیات گلف آذربایجان‌شرقی خبر داد:

آموزش رایگان «گلف» در تبریز

  • کد خبر : 12197
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
آموزش رایگان «گلف» در تبریز
رئیس هیات گلف آذربایجان‌شرقی گفت: در روزهای زوج هفته در زمین‌های چمن دانشگاه سراسری آموزش گلف را به صورت رایگان انجام می‌دهیم که این آموزش انحصار را در تمامی ورزش‌ها می‌شکند چراکه در بحث آموزش ریالی هزینه اخذ نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، امیر کوین طی یک نشست خبری در جمع اصحاب رسانه از برگزاری مسابقات وودبال قهرمانی کشور در تبریز خبر داده و اظهار داشت: این مسابقات از تاریخ ۱۵ الی ۱۹ شهریور ماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد که دومین میزبانی هیات گلف استان از رقابت‌های کشوری طی دو سال اخیر است.

وی یادآور شد: هیات گلف در طول دو سال گذشته که من رئیس این هیات بوده‌ام، عهده‌دار میزبانی دو رقابت کشوری شده است. سال گذشته مسابقات بهکاپ را برگزار کردیم و امسال میزبان وودبال هستیم و در اردیبهشت ماه سال آینده نیز پذیرای رشته مینی‌گلف خواهیم بود.

پیشینه شایسته در میزبانی مسابقات کشوری

رئیس هیات گلف آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تنها استانی هستیم که همه ساله از فدراسیون میزبانی گرفته‌ایم، گفت: اعتماد فدراسیون و شخص آقای عزیزی، رئیس فدراسیون برای ما بسیار مهم است. تبریز پیشینه خوبی در زمینه میزبانی داشته و به ما اعتماد کردند تا در خدمت ورزشکاران ورزش وودبال باشیم.

وی راجع به جزئیات برگزاری مسابقات وودبال قهرمانی کشور اضافه کرد: ثبت‌نام این مسابقات تا روز دهم شهریور ماه انجام و از روز پانزدهم شهریور ماه پذیرش وودبالسیت‌ها شروع می‌شود، روز دوم زمان تمرین برای ورزشکاران خواهد بود و در روزهای هفدهم و هجدهم شهریور مسابقات برگزار می‌شود و روز پایانی نیز به آئین اختتامیه اختصاص دارد. محل برگزاری مسابقات در دانشگاه تبریز است و اسکان شرکت‌کنندگان در خوابگاه این دانشگاه انجام خواهد گرفت که از نظر رفاهی شرایط خوبی دارد و بحث ترانسفر را حذف می‌کند.

کوین با اشاره به ویژگی‌های خاص ورزش گلف توضیح داد: گلف و انجمن‌های تابعه از جمله ورزش‌های منحصر به فردی است که خانواده محور بوده و یک جمع خانوادگی می‌توانند در محیطی مناسب این ورزش را انجام دهند. این ویژگی مخصوص ورزش گلف است که در سایر رشته‌های‌ ورزشی سراغ نداریم.

آموزش گلف در تبریز کاملاً رایگان است

رئیس هیات گلف استان مدعی است تمامی رشته‌های ورزشی زیر مجموعه این هیات بدون اخذ هزینه آموزش داده می‌شود: ورزش گلف کم هزینه و قابل دسترس است و امیدواریم در سبد خانوار جا بگیرد. ما در روزهای زوج هفته در زمین‌های چمن دانشگاه سراسری آموزش گلف را به صورت رایگان انجام می‌دهیم که این آموزش انحصار را در تمامی ورزش‌ها می‌شکند چراکه در بحث آموزش ریالی هزینه اخذ نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=12197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.