• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0
شهردار منطقه ۶ تبریز خبر داد؛

اجرای «طرح خانه من » در مدارس غرب و شمال غرب تبریز

  • کد خبر : 12299
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۴۲
اجرای «طرح خانه من » در مدارس غرب و شمال غرب تبریز
شهردار منطقه ۶ تبریز از تجهیز و رفع نیازهای عمرانی، ورزشی و زیبا سازی مدارس سطح حوزه استحفاظی منطقه ۶ تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از امور ارتباطات، رضا جان فشان نوبری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اجرای «طرح خانه من» به منظور توسعه زیر ساخت های مختلف در مدارس، توسط معاونت فنی و عمرانی و معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز با جدیت در حال اجراست.
وی با بیان اینکه این طرح با هدف بهبود پیشرفت تحصیلی فرزندان، افزایش میزان توجه و دقت، توسعه مهارت های اجتماعی و کاهش استرس در مدارس اجرا می شود، افزود : تاکنون این طرح در ۱۰ مدرسه سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ تبریز اجرا شده و سایر مدارس طبق برنامه ریزی و اولویت بندی از این طرح برخوردار خواهد شد.
شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: عملیات رنگ آمیزی و نقاشی و طراحی دیواره ها، بازسازی سرویس بهداشتی، جدول کشی، درخت کاری و گلکاری، آسفالت ریزی، مرمت آبخوری، پاکسازی معابر منتهی به مدارس و تجهیز وسایل ورزشی مدارس از جمله اقدامات این منطقه به شمار می آید.
جان فشان در ادامه با اشاره به تلاش شبانه روزی عوامل شهرداری این منطقه برای آماده سازی هرچه بهتر برای استقبال از سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=12299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.