• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5
سرپرست شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

ارتقای نظام پیشنهادات سازمانی، منجر به بهره‌وری نیروی انسانی می‌شود

  • کد خبر : 2114
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
ارتقای نظام پیشنهادات سازمانی، منجر به بهره‌وری نیروی انسانی می‌شود
سرپرست شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، گفت: نظام پیشنهادات از ابزار مهم مدیریت مشارکتی بوده که توجه و ارتقای آن زمینه‌ساز بهره‌وری نیروی انسانی و تحقق اهداف سازمانی می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، نادر کمالی در حاشیه بازدید رئیس امور پژوهش منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملّی گاز ایران از عملکرد نظام پیشنهادات این شرکت با اعلام مطلب فوق افزود: نظام پیشنهادات در این شرکت از سال ۸۹ استقرار یافته و از سال ۹۲ به صورت نظام مند و مکانیزه به روند خود ادامه داده است؛ همچنین هر ساله تلاش شده با شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد و اقدامات شاخص در جلب مشارکت کارکنان، نسبت به ارتقای این حوزه اقدام شود.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ از مجموع ۱۲ هزار و ۴۹۴  مورد پیشنهاد دریافتی از کارکنان، ۲ هزار و ۵۵۵ مورد به عنوان پیشنهاد مورد قبول، اجرایی شده و شاخص نرخ پیشنهادهای اجرا شده ۷۵% درصد می باشد که جزو شاخص های چشمگیر اجرایی در حوزه نظام پیشنهادات می باشد.

سرپرست شرکت گاز استان تصریح کرد: با انجام اقداماتی نظیر طرح های ویژه نظام پیشنهادات، عارضه یابی های انجام شده برای شناسایی علت عدم مشارکت برخی کارکنان در امور شرکت، انجام نظرسنجی و نیازسنجی ،قدردانی از پیشنهادات برتر و… در بهبود عملکرد اجرایی این حوزه تلاش شده است.

شایان ذکر است؛ بازدید رئیس امور پژوهش منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملّی گاز ایران و هیأت همراه با هدف بهینه کاوی نظام پیشنهادات شرکت گاز استان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو صنعت گاز کشور در جلب مشارکت کارکنان در امور سازمان انجام شده و زمینه‌ای برای انتقال تجربیات حرفه ای این شرکت به سایر شرکت‌های گاز کشور و بررسی فرآیند عملکردی نظام پیشنهادات را فراهم ساخته است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=2114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها