• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
5
با حضور رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ؛

از چهار فعال سینمایی آذربایجان‌شرقی تجلیل شد

  • کد خبر : 2847
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
از چهار فعال سینمایی آذربایجان‌شرقی تجلیل شد
با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، آیین تجلیل از چهار فعال سینمایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، در آیینی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از مرتضی پوراظهری، سیدوحید فاطمی، قربانعلی طاهرفر و اصغر یوسفی‌نژاد به عنوان فعالان حوزه تولید و آموزش سینمای استان تجلیل شد.

محمد خزاعی در این آیین با بیان اینکه هنرمندان بیش از حمایت های مالی به دنبال احترام و نگاه عزتمند از سوی مسوولان هستند، خاطرنشان کرد: اگر شأن و جایگاه هنرمندان بدرستی شناخته و رعایت شود، قطعا رغبت برای تولید آثار فاخر و کیفی افزایش خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تصویرسازی صحیح از تبریز، آذربایجان و ایران بسیار مهم و برعهده هنرمندان سینماست، تصریح کرد: اینکه جهانیان چه تصویر ذهنی از این منطقه و نام ایران داشته باشند، بسیار حایز اهمیت است.

سیدقاسم ناظمی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این آیین طی سخنانی اظهار داشت: تبریز سابقه درخشان و قابل توجهی در حوزه سینما دارد و دارای ظرفیت های عظیمی است که نمونه آن طی دهه‌های گذشته با افتخارآفرینی هنرمندان در جشنواره های ملی و بین المللی مشهود است.

گفتنی است رئیس سازمان سینمایی کشور در سفر یکروزه خود به آذربایجان‌شرقی نشست‌های متعددی را با اهالی سینمای استان برگزار کرده است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=2847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.