• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

افزایش ۳۵ درصدی تولیدات همگن در سایپا آذربایجان/ پیشتازی رسانه‌ها در پیگیری مشکلات جامعه

  • کد خبر : 3581
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
افزایش ۳۵ درصدی تولیدات همگن در سایپا آذربایجان/ پیشتازی رسانه‌ها در پیگیری مشکلات جامعه
مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان از افزایش ۳۵ درصدی تولیدات همگن این شرکت نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات روح‌الله زینالی در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: شرکت سایپا آذربایجان امسال توانسته تولیدات خود را از ۴ محصول به ۱۳ محصول افزایش داده و با فروش ۳۸۲ میلیاردی محصولات، در این زمینه افزایش ۱۰۹‌ درصدی نسبت به سال گذشته را رقم بزند.

وی افزود: این شرکت، سال گذشته یک میلیون دلار ارزآوری برای کشور داشته که مقصد عمده محصولات صادراتی کشور عراق بود.

مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان در ادامه سخنانش از فروش ۳۰۰ هزار دلاری محصولات شرکت خبر داد و گفت: با افزایش ۳۵ درصدی تولید، توانسته‌ایم ۱۵۲ درصد افزایش فروش محصولات داشته باشیم.

وی ادامه داد: سایپا آذربایجان هم اکنون فروش انواع موتور و نیم‌موتور و قطعات یدکی خودروی پراید و تیبا شامل یاتاقان، میل لنگ، سیلندر، شفت و… تولید و با نام سایپا یدک به بازار عرضه می‌کند.

زینالی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم خودروی روز تولید کنیم باید خط تولید به‌روز داشته باشیم که در حال حاضر اگر خط بدنه و خط رنگ تکمیل شود امکان تولید خودرو را خواهیم داشت.

جهاد تبیین رسالت دینی، ملی و انقلابی خبرنگاران است

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز نیز در این مراسم گفت: رسانه‌ها به عنوان زبان گویای جامعه، باید به مطالبه‌گری واقعی و بیان حقیقت بپردازند.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل اظهار داشت: اگر اصحاب رسانه و خبرنگاران، به شکل واقعی و دلسوزانه، به نقد و مطالبه‌گری بپردازند، دیگر رسانه‌های ضد‌انقلاب نمی‌توانند بر مسائل و مشکلات داخلی موج سواری کنند.

وی توجه جدی به جهاد تبیین را از دیگر اولویت رسانه ها دانست و گفت: دشمنان انقلاب با استفاده از حدود ۳۲۰ شبکه رسانه ای وسیع، در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی،  سیاسی و… به شکل هدفمند، دستاوردهای نظام را وارونه جلوه می‌دهند که مقابله با چنین حملاتی نیازمند شناسایی و با برنامه عمل کردن رسانه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با اشاره به ارزش و جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: این قشر با تمام مشکلات و دغدغه‌هایی که خودشان دارند، همواره بدون توجه به آمال و خواسته‌های شخصی، برای حل مشکلات جامعه پیشقدم بوده‌اند و بدون شک اگر پیگیری‌ها، تلاش‌ها و مطالبه‌گری‌های این قشر نبود، بسیاری از موانع و مشکلات کشور، حل نمی شد.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز هفته دولت، حدود ۱۶۰۰ طرح و پروژه در استان افتتاح می‌شود که رسانه‌ها این عملکردهای مثبت را هم به منظور افزایش روحیه امید و نشاط، پوشش مطلوب بدهند.

پوراسماعیل در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای خبرنگار گفت: جامعه رسانه و خبر، از زمان آغاز جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از ۲۰۰ شهید، ۵۰ جانباز و حدود ۱۵۰۰ آزاده خبرنگار، نشان داده است که برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، علاوه بر قلم، از جانشان هم مایه می‌گذارند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=3581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.