• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس:

اقتدار و حقوق از دست رفته ورزقان را باز می‌گردانیم!/ نیروی انسانی کارآمد مهم‌ترین سرمایه است/ دانش‌آموزان مستعد شهرستان بورسیه می‌شوند

  • کد خبر : 11170
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
اقتدار و حقوق از دست رفته ورزقان را باز می‌گردانیم!/ نیروی انسانی کارآمد مهم‌ترین سرمایه است/ دانش‌آموزان مستعد شهرستان بورسیه می‌شوند
نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وضعیت فعلی حاکم بر شهرستان به هیچوجه زیبنده مردم فهیم منطقه نیست، گفت: اقتدار و حقوق از دست رفته ورزقان را باز خواهیم گرداند.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، رضا علیزاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ورزقان، با ابراز تأسف از وجود مشکلاتی در زمینه فضای آموزشی شهرستان، افزود: عقب ماندگی‌های موجود در زمینه زیرساخت‌های آموزشی مانع از ارائه مطلوب و با کیفیت آموزش و پرورش فرزندان این خطه شده و در نهایت این مهم منجر به عقب ماندگی منطقه می‌شود.

وی نیروی انسانی متخصص و کارآمد را مهم‌ترین سرمایه و ظرفیت مناطق دانست که منجر به شکوفایی سایر استعدادها می‌شود.

نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس‌ معیشت فرهنگیان را دیگر مسئله مهم در خصوص تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص دانست و تصریح کرد: معیشت فرهنگیان همواره باید در اولویت‌ باشد و علی‌رغم وجود مشکلات متعدد این قشر در ایفای وظیفه اثر بخش خود ایثار می‌کنند.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر در شهرستان از جمله معادن مس و طلا، اظهار داشت؛ متأسفانه اقتدار، امتیازات و حقوق مردم شهرستان طی چند سال گذشته از بین رفته و با وجود اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران اعتبار قابل توجهی در سال گذشته از محل مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت کرده است؛ از این اعتبارات سهمی برای ورزقان قائل نشده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت فعلی حاکم بر شهرستان به هیچوجه زیبنده مردم فهیم منطقه نیست، گفت: اقتدار و حقوق از دست رفته ورزقان را باز خواهیم گرداند.

علیزاده آموزش و تربیت درست و اصولی نیروی انسانی و فراهم نمودن شرایط برای بکارگیری نخبگان را اولویت اول و آخر دانست و از انجام پیگیری‌های لازم برای بورسیه دانش‌آموزان مستعد شهرستان توسط شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=11170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.