• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
5

امام جمعه ورزقان هم به صف مردم در انتقاد از بانک‌ها پیوست

  • کد خبر : 9183
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
امام جمعه ورزقان هم به صف مردم در انتقاد از بانک‌ها پیوست
امام جمعه شهرستان ورزقان گفت: نحوه ارایه تسهیلات بانکی باعث گلایه و ناراحتی مردم منطقه شده است! در دفتر مراجعات زیاد و ناراحت کننده در مورد سختگیری و عدم تکریم ارباب رجوع در بانک های شهرستان داریم!

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فضلی در شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت متاسفانه فضای بصری شهر برای ایام فاطمیه آماده نشده است و کم کاری متولیان مشهود است، اگر نمایشگاه یاس نبوی که با استقبال همشهریان روبرو شده است دایر نمی شد عملا هیچ گونه اقدامی در شان حضرت فاطمه زهرا (س) تدارک نشده بود. لذا انتظار می رود در روزهای باقی مانده در راستای پرشور برگزار شدن مراسم عزاداری همت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح های عمرانی شهری اشاره کرد و افزود: توسعه شهری در حال انجام است و با همکاری دستگاه های مربوطه خیابان های شهر ورزقان ساماندهی شد، فاضلاب شهری پروژه بزرگی است که در طول چند سال انجام خواهد شد که جا دارد از زحمات دست اندرکاران این پروژه تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه شهرستان ورزقان به همکاری دستگاه ها برای توسعه سد زرآباد تاکید کرد و گفت: سد زرآباد با محوریت شهید گمنام به قطب فرهنگی شهرستان تبدیل خواهد شد. لذا انتظار داریم تمام دستگاه ها همکاری لازم را برای به سرانجام رسیدن طرح ها و پروژه ها داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان در ادامه به گلایه مردم از بانک ها اشاره کرد و متذکر شد: نحوه ارایه تسهیلات بانکی باعث گلایه و ناراحتی مردم منطقه شده است! در دفتر مراجعات زیاد و ناراحت کننده در مورد سختگیری و عدم تکریم ارباب رجوع در بانک های شهرستان داریم! هیچ وقت به بانک ها نمی گوییم خارج از قوانین وام بدهید! اما در مقابل نباید فراتر از بخشنامه های اعلامی در مورد ضامن ها و اعتبارات سخت گیری شود! متاسفانه در شهرستان ورزقان در ارایه وام ها خصوصا وام ازدواج و فرزند آوری سیاست اعلامی از رسانه ها اجرا نمی شود که انتظار داریم از سوی فرمانداری این موضوع مدیریت شود تا دیگر شاهد گلایه و ناراحتی مردم نباشیم.

امام جمعه ورزقان گفت: هفته گذشته دیداری با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران داشتیم و توافقاتی با ایشان انجام شد که امیدوارم قدم های درخوری در رفع نیازمندیهای ضروری شهرستان برداشته شود.

وی گفت: دکتر عباس زاده مدیر عامل مس سونگون آذربایجان در روزهای گذشته نشان مدیریت عالی و برتر کشور را کسب کردند که لازم می دانم در این مورد به این مدیر توانمند، تبریک بگوییم

امام جمعه ورزقان در پایان گفت: کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی” ۲۳ آذر ” برگزار می شود، انتظار می رود همه در راستای پرشور برگزار شدن آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=9183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.