• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

انتقاد امام جمعه ورزقان از بلاتکلیفی پایگاه امداد ونجات جاده‌ای خواجه-ورزقان/ ضعف و بی‌حالی برای مدیران، بی‌معنی است

  • کد خبر : 2419
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
انتقاد امام جمعه ورزقان از بلاتکلیفی پایگاه امداد ونجات جاده‌ای خواجه-ورزقان/ ضعف و بی‌حالی برای مدیران، بی‌معنی است
امام جمعه ورزقان گفت: نزدیک دو سال از کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات جاده ای خواجه – ورزقان می‌گذرد ولی متاسفانه تا امروز شروع نشده است.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، پورمحمد در جلسه شورای اداری شهرستان با اعلام مطلب فوق، بیان داشت: ضعف و بی‌حالی برای مدیران انقلاب اسلامی بی‌معنی است، مدیران ادارات در دولت انقلابی باید با روحیه جهادی و فعال‌تر از گذشته به صورت میدانی پای کار باشند.

خطیب جمعه ورزقان در ادامه با اشاره به اینکه مدیران به اولویت‌ها خصوصا سفره مردم توجه ویژه داشته باشند، افزود: هیچگونه گران‌فروشی و اخلال در بازار مورد قبول نیست و اگر کمبودی نیز وجود داشته باشد باید هرچه سریع‌تر کالا عرضه شود، مدیران باید به اولویت‌ها توجه ویژه داشته باشند، امروز اولویت تمام دستگاه‌ها سفره مردم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، گفت: دشمن درصدد به حاشیه کشاندن روند عادلانه‌سازی و مردمی‌سازی یارانه‌هاست اما همراهی مردم با برنامه‌های اقتصادی دولت، تیر آنها را به سنگ زد.

امام جمعه ورزقان ادامه داد: مردم، ولی‌نعمتان انقلاب هستند و با حضور همیشگی خود در صحنه‌ها (انتخابات، راهپیمایی‌ها و بحران‌ها) دشمنان را ناامید کردند.

وی با تاکید بر اینکه در روستاهای شهرستان نباید کمبود کالا احساس شود، متذکر شد: جهادکشاورزی و سازمان صمت طوری برنامه‌ریزی کنند تا در روستاهای شهرستان نیز کالاهای اساسی عرضه شود.

امام جمعه ورزقان در ادامه از بلاتکلیفی پایگاه امداد جاده‌ای نیز انتقاد کرد و گفت: نزدیک دو سال از کلنگ‌زنی پایگاه امداد جاده‌ای بزرگراه خواجه – ورزقان می‌گذرد، اما متاسفانه تا امروز شروع نشده و آجری روی آجر قرار نداده‌اند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=2419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها