• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
2
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، خبر داد:

انجام مرحله اول داوری آثار چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تبریز

  • کد خبر : 11829
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
انجام مرحله اول داوری آثار چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تبریز
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از انجام مرحله اول داوری آثار چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از امور ارتباطات، سیامک‌آسیایی ظهر امروز در جلسه داوری آثار چهارمین سمپوزیوم مجسمه سازی تبریز با اشاره به برگزاری موفق مراحل سه گانه برگزاری سمپوزیوم سنگی در تبریز طی سالهای گذشته، گفت: چهارمین سمپوزیوم مجسمه های سنگی تبریز در راستای تداوم سمپوزیوم های اول، دوم و سوم به صورت ملی و با هدف برقراری تعامل سازنده با هنرمندان در دو بخش اصلی و جنبی از جنس سنگ مرمر برگزار می گردد.
وی با اشاره به اینکه طی انتشار فراخوان جمعاً ۱۸۹ اثر به دبیرخانه فراخوان ارسال شده است، افزود: در بخش اصلی تعداد ۱۶۲ اثر و در قسمت جنبی و دانشجویی نیز ۲۷ اثر به دبیرخانه فراخوان ارسال شده است که در نهایت ۷ اثر از بخش اول و ۵ اثر از بخش دوم با رای و نظر هیات داوران انتخاب می‌شود.
آسیایی در ادامه با یادآوری زمان و مکان برگزاری چهارمین سمپوزیوم مجسمه سازی تبریز تصریح کرد: چهارمین سمپوزیوم مجسمه سازی تبریز از دهم شهرویور ماه سال جاری به مدت ۲۰ روز در مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل گولی برگزار و آثار برگزیده توسط هنرمندان صاحب سبک کشور در این مجموعه در قالب رویکرد تعریف شده ” تبریز شهر دوستدار کودک ” اجرا می‌شوند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=11829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.