• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2

بازی آتشین با قعرنشین؛ تراکتور به دنبال اولین برد در سال نو

  • کد خبر : 6671
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
بازی آتشین با قعرنشین؛ تراکتور به دنبال اولین برد در سال نو
تراکتوری‌ها در اولین بازی خود در سال نو در دیداری خارج از خانه مقابل قعرنشین لیگ برتر به میدان می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آناج، تراکتور در نخستین بازی خود در سال ۱۴۰۲ فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۱۵ مقابل میزبانش نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرد. این بازی نبرد تیم‌های ششم و شانزدهم جدول است و شاگردان پاکو خمز در دیداری خارج از خانه برابر قعرنشین مسابقات به میدان می‌روند.

نمایندگان آذربایجان و خوزستان درحالی در دیداری بدون تماشاگر به مصاف یکدیگر می‌روند که آمار بازی‌های رودررو به نفع سرخ‌پوشان است‌. براین اساس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان تاکنون ۱۱ بار در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رودرروی هم صف‌آرایی کرده‌اند که طی آن، ۶ دیدار با پیروزی تراکتور و ۵ دیدار با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

در این دیدارها در مجموع ۲۱ بار تور دروازه‌های دو تیم به لرزه درآمده که ۱۶ گل سهم تراکتوری‌ها و فقط ۵ گل سهم نفتی‌ها بوده است. در این میان، پرگل‌ترین بازی دو تیم در دیدار رفت فصل جاری با حساب ۳ بر ۲ به سود تراکتور رقم خورد و سه مسابقه بدون گل نیز به عنوان پرتکرارترین نتیجه به ثبت رسیده است.

اما با وجود شکست‌ناپذیری تراکتور، یک آمار ضعیف برای نماینده محبوب آذربایجان در تقابل‌ با حریف خوزستانی آزاردهنده بوده است‌؛ اینکه سرخ‌پوشان در ۵ سفر قبلی خود به مسجدسلیمان تنها یک بار برنده به تبریز بازگشته‌اند که این برد نیز به لیگ چهاردهم برمی‌گردد و در ادامه آن‌ها از کسب پیروزی در خانه حریف ناکام مانده‌اند.

تراکتور پس از اینکه در لیگ چهاردهم موفق شد نفت را در زمین خود با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد، ۴ بار از لیگ هجدهم در مسجدسلیمان میهمان این تیم بوده که هر ۴ بازی نیز با تساوی و تقسیم امتیاز به پایان رسیده است‌. نتایج مشابه بدون گل در شروع لیگ‌های هجدهم و نوزدهم و یک بر یک در لیگ‌های بیستم و بیست‌ویکم ماحصل این دیدارها بوده است.

باید دید در مصاف فردا شب که یاران پاکو خمز به دنبال جبران دو باخت پیاپی آخر سال گذشته هستند، می‌توانند با کسب نتیجه این نوار ناکامی‌‌ها را پاره کرده و سال نو را با برد آغاز کنند یا خیر؟ البته ناگفته نماند که تیم جنوبی با توجه به شرایط بحرانی‌اش و قرار گرفتن در معرض سقوط چیزی برای از دست دادن ندارد و نفتی‌ها به آب‌وآتش خواهند زد تا سه امتیاز خانگی را از آنِ خود کنند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=6671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها