• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
سخنگوی شورای شهر اورمیه:

با مسببان حذف والیبال آذربایجان مماشات نخواهم کرد

  • کد خبر : 3503
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
با مسببان حذف والیبال آذربایجان مماشات نخواهم کرد
سخنگوی شورای شهر اورمیه گفت: بدون تردید مسئولیت حذف تیم والیبال شهرداری اورمیه از لیگ برتر والیبال بر عهده اعضای شورای شهر اورمیه و فدراسیون والیبال می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آذرانجمن، تیم والیبال شهرداری اورمیه به عنوان تنها سهمیه لیگ برتری والیبال آذربایجان بدلیل مشکلات و حواشی فراوان از لیگ برتر حذف شد.

تیم والیبال شهرداری اورمیه که همانند تیم تراکتور تبریز، نماد ورزش شهر اورمیه محسوب می‌شود و با تماشاگران پر شورش شناخته می‌شود، متاسفانه در نتیجه بی‌مهری‌ها این تیم هم به سرنوشت تیم‌های بزرگ آذربایجان دچار شد و پس از سال‌ها درخشش در لیگ برتر از حضور در این رقابت‌ها حذف شد.

ناکامی شهرداری اورمیه در لیگ برتر والیبال و بدهی میلیاردی به مربی و بازیکنان خارجی به همراه اعمال محرومیت توسط فدراسیون جهانی والیبال این روزها مشکلاتی را پیش روی تیمداری شهرداری اورمیه در والیبال ایجاد کرده است.

سخنگوی شورای شهر اورمیه در این خصوص بیان کرد: بدون تردید مسئولیت حذف تیم والیبال شهرداری اورمیه از لیگ برتر والیبال تا این لحظه مستقیما برعهده اعضای شورای شهر اورمیه و فدراسیون والیبال می‌باشد. اعضای شورای شهر که با صفر لحاظ کردن بودجه این تیم در سال ۱۴۰۱ شهرداری اورمیه، اساسی‌ترین ضربه را بر پیکر والیبال آذربایجان وارد کردند و عملاً استارت حذف این تیم را از ۸ ماه پیش آغاز کردند.

مصطفی زاده افزود: فدراسیون والیبال نیز با انواع نامه‌نگاری‌ها و بدهی تراشی‌ها عملا در راه حضور تیم والیبال شهرداری در لیگ برتر سنگ‌اندازی کردند و همچنین تمام اهمال‌کارانی که با تعلل خود، راه فدراسیون فوتبال و شورای شهر اورمیه را هموار نموده و جوانان عاشق والیبال آذربایجان را ناامید کردند.

سخنگوی شورای شهر اورمیه ضمن ادامه تلاش‌ها و رایزنی‌ها برای بازگشت تیم والیبال اورمیه، بیان کرد: با مسببان حذف والیبال آذربایجان مماشات نخواهم کرد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=3503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها