• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
5
در دیدار مدیرعامل سازمان و معاون حقوقی رییس‌جمهور مطرح شد؛

بررسی مصادیق موانع حقوقی برای جذب سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در ارس

  • کد خبر : 7478
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
بررسی مصادیق موانع حقوقی برای جذب سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در ارس
در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با معاون حقوقی رییس‌جمهور، مصادیق موانع حقوقی برای جذب سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در ارس بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، دکتر مجید کیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با دکتر دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور پوراحمدی، مدیرکل امور حقوقی و تقنین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، گروسی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و حسین زاده معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد، مسائل مربوط به تامین زیر ساخت‌های جذب سرمایه‌گذاری و رفع موانع حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حل‌وفصل موارد اختلافی فی‌مابین دستگاه‌های دولتی و اجرایی در سطح استان در جهت بسط، توسعه و گسترش همه‌جانبه در صنعت اقتصاد، سرمایه‌گذاری و غیره، بررسی مصوبه هیات وزیران مبنی بر اخذ ۱۵ درصد سود بازرگانی که به‌صورت تجاری از طریق مناطق آزاد تجاری-صنعتی به سرزمین اصلی وارد می‌شود که این مزایا شامل منطقه آزاد ارس باشد تا در بسط و گسترش پروژه‌های عمرانی، زیربنایی، گردشگری، ریلی و جاده‌ای هزینه گردد از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

در ادامه این دیدار عضویت منطقه آزاد ارس در کمیته رودخانه‌های مرزی برابر ماده ۳ و ۸ آیین نامه اجرایی ماده ۹ قانون حفظ و تثبیت کناره و بستر رودخانه‌های مرزی مصوب سال ۱۳۶۳ نیز مطرح گردید که نهایتا پس از استماع و ارائه مسائل لازم از سوی معاون حقوقی رئیس جمهور، قول و دستورات مساعد جهت رسیدگی و حل و فصل مسائل مطرح شده صادر گردید.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=7478

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.