• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
7
فرماندار شهرستان ورزقان:

برگزاری آزمون استخدامی ​سونگون با شرکت ۳.۵ هزار نفر/ امکان هیچگونه دخل و تصرفی در فرایند آزمون وجود ندارد

  • کد خبر : 2260
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
برگزاری آزمون استخدامی ​سونگون با شرکت ۳.۵ هزار نفر/ امکان هیچگونه دخل و تصرفی در فرایند آزمون وجود ندارد
فرماندار شهرستان ورزقان از برگزاری آزمون استخدامی مجتمع مس سونگون طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته (22 و 23 اردیبهشت ماه سال جاری) با شرکت سه هزار و 533 نفر داوطلب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، مهدی نعمتی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مجتمع مس سونگون در شهرستان ورزقان، اظهار داشت: مجتمع مس سونگون ظرفیتی مهم در حوزه تولید و اشتغال شهرستان و حتی استان به شمار می‌رود که هماهنگی‌های لازم برای برگزاری آزمون استخدامی این مجتمع توسط این فرمانداری صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مراحل آزمون از جمله ثبت نام، نحوه برگزاری آزمون، تصحیح، مصاحبه و اعلام نتایج توسط دانشگاه صنعتی شریف تهران یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور، با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورزقان انجام می‌شود، گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، شرکت کنندگان محترم اطمینان داشته باشند که امکان هیچ گونه دخل و تصرفی در فرایند آزمون وجود ندارد.

فرماندار شهرستان از حضور سه هزار و ۳۵۳ نفر شرکت کننده در این آزمون خبر داد و عنوان داشت: تمامی تمهیدات لازم در تمامی مراحل برای برگزاری هر چه بهتر آزمون با دستگاه‌های مربوطه انجام و پیش بینی های لازم نیز در جهت رفاه حال شرکت کنندگان عزیز در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=2260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.