• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز خبر داد؛

برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه ناحیه امامت

  • کد خبر : 2944
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه ناحیه امامت
رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه ناحیه امامت تبریز، با بکارگیری ۵ گردان در روزهای دوم و سوم تیرماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با هدف حفظ انسجام و ارتقاء آمادگی و توانمندی های دفاعی، امنیتی و امدادی بسیجیان در قالب ۵ گردان حوزه محور، چهار گردان بیت المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران در دوم و سوم تیرماه برگزار می شود.
وی با اشاره به لزوم آمادگی همه جانبه بسیجیان سرافراز در عرصه‌های رزمی ، دفاعی در مقابل هرگونه تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: در این رزمایش شاهد حضور و نمایش اقتدار بسیجیان در سطح شهرستان و بخش های تابعه با انجام ماموریت های امداد نجات و مقابله با حوادث و بلایای طبیعی با عنوان زلزله و بمباران هوایی خواهیم بود و آمادگی بسیجیان و دستگاه های خدمات رسان از جمله هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری و … مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در ادامه افزود: در ماموریت امنیتی گردانهای عمل کننده با هدف مقابله با اغتشاشات و ناآرامی ها و تهدیدات متصوره، تمرین و آمادگی خود را نشان خواهیم داد.
سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل سومین موضوع مورد تمرین در این رزمایش را بحث دفاع شهری (کوی و برزن) با هدف دفاع از مراکز حساس و مهم و ایجاد امنیت در محلات در منطقه مورد رزمایش دانست و گفت: این رزمایش در دو روز برگزار می شود و پایان بخش تمرینات و رزمایش،حضور پرشور بسیجیان و منسجم در میعادگاه های نماز جمعه تبریز و بخش خسروشاه و شهر سردرود خواهد بود.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=2944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها