• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3

بزرگراهی که افتتاح نشده نیاز به بازسازی دارد!

  • کد خبر : 11071
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
بزرگراهی که افتتاح نشده نیاز به بازسازی دارد!
سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: در بازدید استاندار شهید از پروژه بزرگراه اهر- مشکین‌شهر- اردبیل، عوامل اجرایی این طرح قول داده بودند تا اواخر اردیبهشت این پروژه افتتاح شود، اما متأسفانه بررسی میدانی نشان می‌دهد طرح کارشناسی نشده و حتی 5 کیلومتر آن در زمستان آسفالت شده که نیاز به بازسازی دارد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از فارس، تراب محمدی در سفر یک‌روزه به اهر و بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان با اشاره به اینکه مهم‌ترین زیرساخت توسعه هر کشور راه‌ها هستند و اگر شریان ارتباطی استان تکمیل شود قطعاً توسعه و پیشرفت استان را در پی خواهد داشت، افزود: تأخیر در تکمیل این پروژه موجب بروز حوادث رانندگی و تلفات جانی و مالی برای مردم می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۵ کیلومتر از این بزرگراه در حوزه آذربایجان‌شرقی قرار گرفته است که امیدواریم با پیگیری دستگاه‌های متولی حداقل ۱۰ کیلومتر آن تا دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده و سال آینده طرح تکمیل شود.

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی همچنین خواستار اختصاص عادلانه بودجه برای این بزرگراه به سرپرستی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و پیگیری مدیران شهرستانی شد تا مراحل احداث این جاده پرتردد و حادثه‌خیز هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

محمدی یادآور شد: جاده اهر – مشکین‌شهر از راه‌های ارتباطی پرتردد با چشم‌اندازهای زیبای گردشگری است که متاسفانه به دلیل کم عرض و غیراستاندارد بودن آن همه ساله شمار زیادی از هموطنان‌مان در تصادفات رانندگی در این مسیر جان خود را از دست می‌دهند.

وی همچنین از پروژه کمربند غربی اهر بازدید کرد و در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه‌ قرار گرفت.

محمدی در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان اهر، با حجت‌الاسلام حاجی‌زاده، امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، عملیات اجرایی مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی با حجم سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=11071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.