به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از شهریار، محمدرضا کاظمی مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری تبریز، در خصوص این حرکت نوین گفت: ورود تبریزاپ به کافه بازار نشاندهنده رفع دغدغه های امنیتی و تعهد ما به بهرهگیری از فناوریهای نوین در خدمات شهری است. شهرهای داده محور نه تنها راهگشای بهبود کیفیت زندگی شهروندان هستند، بلکه زمینهساز تحول در ساختار اداری و ارتباطی شهر نیز میباشند.
وی افزود: تغییر نگرش مدیران نسبت به حوزه فناوری و تاکید بر ابزارهای ارتباطی نوین، کلید موفقیت در تحقق شهر هوشمند است. با استفاده از فناوری اطلاعات، میتوان به راحتی خدمات شهری را بهینه و دسترسی به آنها را برای شهروندان تسهیل کرد.
کاظمی هدف از تولید اپلیکشن تبریزاپ را ارائه کلیه خدمات شهروندی کلانشهر تبریز از طریق یک درگاه واحد عنوان کرد و افزود: شهروندان می توانند با نصب این اپلیکیشن از کافه بازار از خدمات متنوعی همچون استعلامات شهرداری، تورمجازی گردشگری تبریز، سرویس ۱۳۷، خدمات آرامستان، جستجوی متوفیان(جستجوی متوفیان- متوفیان امروز)، اعلام زمان رسیدن اتوبوس، پرداخت عواض شهرداری، پارک حاشیه ای، نقشه گردشگری، زمان حرکت قطار از ایستگاه های مترو، تماس های اضطراری، نیکوکاری، استعلام کدپستی و قیمت روز میوه بهره مند شوند.
مدیر عامل فاوا خاطر نشان کرد: بزودی خدمات جدید دیگری همچون، خرید بلیط اتوبوس و مترو و پرداخت کرایه تاکسی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: شهروندان تبریز میتوانند با مراجعه به کافه بازار اپلیکیشن تبریزاپ را دانلود نموده و از خدمات هوشمند ارائه شده بهرهمند شوند. انتظار داریم با این اقدام، تعاملات دیجیتال و روند ارائه خدمات در سطح شهرداری تبریز بهبود یابد.
منتظر نسخه های جدید تبریزاپ باشید.