• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

ت‍خصیص فقط ۱۶ میلیارد تومان از حق و حقوق دولتی سونگون به ورزقان/ چه کسی باید از حق و حقوق مردم مظلوم منطقه دفاع کند؟!

  • کد خبر : 3406
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
ت‍خصیص فقط ۱۶ میلیارد تومان از حق و حقوق دولتی سونگون به ورزقان/ چه کسی باید از حق و حقوق مردم مظلوم منطقه دفاع کند؟!
امام جمعه ورزقان گفت: از ۸۶ میلیارد تومان حق و حقوق دولتی مجتمع سونگون، تنها ۱۶ میلیارد تومان به ورزقان اختصاص داده شده است که مسئولان شهرستان حق برداشت از این مبلغ را نیز ندارند!

به گزارش پایگاه خبری مساوات، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورزقان ضمن گرامیداشت دهمین سالگرد درگذشتگان زلزله سال ۹۱ در ورزقان، بیان داشت: با گذشت ۱۰ سال از زلزله در برخی از روستاها خانواده‌هایی هستند که همچنان در کانکس زندگی می‌کنند حال جای سوال اینجاست که آیا فرزندان مسئولان در آن کانکس‌ها می‌توانند تحصیل و یا زندگی کنند؟!

وی تاکید کرد: انتظار داریم فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی در ثروتمندترین منطقه استان این مشکلات را برطرف نمایند.

خطیب جمعه ورزقان در ادامه به تغییرات مدیریتی مجتمع مس سونگون پرداخت و افزود: جا دارد از زحمات مهندس رضوی مدیر قبلی مجتمع تقدیر و برای دکتر عباسزاده مدیر جدید مجتمع مس سونگون که فرزند این منطقه می باشد تبریک عرض نماییم.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیر جدید مجتمع مس سونگون حق و حقوق قانونی منطقه را از شرکت مس سونگون مطالبه کند.

پورمحمد به اختصاص حقوق دولتی سال‌های گذشته مجتمع مس سونگون اشاره کرد و افزود: با تلاش مسئولان شهرستان و استان ۸۶ میلیارد تومان از حق و حقوق دولتی سال‌های گذشته مجتمع از سوی شرکت مس پرداخت شده است ولی متاسفانه ۵۰ درصد از این مبلغ را به اسم مالیات نگه داشتند. یک نفر هم نیست از حقوق مردم مظلوم ورزقان دفاع کند!

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه وظیفه دارم به عنوان خطیب جمعه از نماینده مجلس و فرماندار شهرستان مطالبه‌گری کنم، تاکید کرد: از ۸۶ میلیارد تومان تنها ۱۶ میلیارد تومان به ورزقان اختصاص داده شده است که مسئولان شهرستان حق برداشت از این مبلغ را نیز ندارند! لذا انتظار داریم نماینده مجلس و فرماندار شهرستان این موضوع را به جد پیگیری و نتیجه را با شفافیت به اطلاع مردم برسانند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=3406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها