• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024
1
آقای مدیر؛ از فوتبال چه خبر؟

تِم مدیریتی نجف‌زاده؛ انزوای کامل رسانه‌ای!

  • کد خبر : 12105
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
تِم مدیریتی نجف‌زاده؛ انزوای کامل رسانه‌ای!
تیم فوتبال مس سونگون در انزوای کامل رسانه‌ای قرار دارد و هیچ کس خبر درستی از این تیم ندارد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از ورزش سسی، مس سونگون که دومین سال مدیریت یاسر نجف‌زاده را تجربه می‌کند، باید برای دومین فصل متوالی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی کشور یا همان لیگ آزادگان شرکت کند.‌ مسابقاتی که چیزی به آغاز آن باقی نمانده ولی تقریباً هیچ خبری از وضعیت مس در این رشته جذاب وجود ندارد!

اگر رسانه رسمی مس سونگون را از بالا به پایین کاوش کنید، تنها خبر پیرامون تیم فوتبال این باشگاه سپردن سرمربیگری تیم به محمد نصرتی، دستیار فصل گذشته پاکو خمز و حمید مطهری در تراکتور است و پس از این خبر هیچ چیزی از نارنجی پوشان در این زمینه نخواهید دید.

انتشار گزارش تصویری از تمرینات کمترین کار رسانه ای است که یک تیم می‌تواند انجام دهد اما مس حتی یک تصویر هم از حضور نصرتی بر سر تمرینات منتشر نکرده تا دیروز توسط رسانه رسمی هوادار متوجه شویم که نارنجی‌ها در تهران با این تیم بازی دوستانه برگزار کرده‌اند!

سیاست عجیب و غریب و انزوای کامل رسانه‌ای در سیستم مدیریتی یاسر نجف‌زاده که حتی خود وی یک بار هم در بازی‌های تیم فوتبال در تبریز با اصحاب رسانه تبریزی مصاحبه نکرد و دو، سه باری در بازی‌های خارج از خانه مقابل میکروفون خبرنگاران غیراستانی ایستاد.

جالب اینکه نجف‌زاده به جز یک نشست مطبوعاتی در ابتدای کارش، هیچ گاه مقابل خبرنگاران نایستاده تا پاسخگوی سوالات بی‌شمار پیرامون تیم‌های مختلف تحت مجموعه این باشگاه از جمله فوتبال باشد و باید دید این انزوای خودساخته و گریز از رسانه‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=12105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.