• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی تبریز:

جشنواره تابستانی تبریز در دهه ولایت و امامت خوش درخشید

  • کد خبر : 3211
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
جشنواره تابستانی تبریز در دهه ولایت و امامت خوش درخشید
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آیینی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در دهه امامت و ولایت قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، حکیمه غفوری در سی و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به اقدامات و برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در دهه امامت و ولایت اظهار داشت: از تلاش مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت که در قالب جشنواره تابستانی تبریز صورت گرفت و موجبات رضایت شهروندان و تبدیل فضای شهر به حال و هوای معنوی، قدردانی می‌نمایم.

وی افزود: در این دهه، شاهد تغییرات قابل توجهی در برگزاری چنین رویدادهایی بودیم که رضایت عمومی را در پی داشت و خواهان استمرار تلاش و برنامه‌ریزی‌ها برای مردمی شدن برنامه‌ها هستیم.

شایان ذکر است؛ سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در دهه ولایت و امامت با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آیینی در قالب ویژه برنامه عید تا عید، زمینه‌ساز بهره‌مند شدن شهروندان تبریزی و گردشگران تابستانی این شهر شد.

برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و شهروندی در این مدت، در تمام نقاط شهر بنا به فضای هرمنطقه و خواست شهروندان محترم، در پارک‌ها، فرهنگسراها، مراکز تفریحی و تاریخی و میادین و معابر برگزار می‌شد که جملگی با استقبال گسترده شهروندان و نیز، مطالبه عمومی ایشان برای استمرار برگزاری آن همراه بود.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=3211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها