• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران:

حمایت از تولید با مشارکت مردم، جزو اولویت‌های اساسی ماست

  • کد خبر : 11714
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
حمایت از تولید با مشارکت مردم، جزو اولویت‌های اساسی ماست
همزمان با هفته بهزیستی طی مراسمی افتتاحیه تولید البسه زمستانی معدنی توسط گروه همیار زنان سرپرست خانوار اداره بهزیستی شهرستان ورزقان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات در افتتاحیه این طرح که با حمایت و مشارکت شرکت مهندسی معدنی نوآوران‌مس و در راستای عمل به وظایف اجتماعی و حمایت از تولید و اشتغال زنان سرپرست خانوار منطقه راه‌اندازی شده، امام جمعه ورزقان، عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران‌مس، مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار و رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورزقان حضور داشتند.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران‌مس طی سخنانی در این مراسم با اشاره به توانمندی‌های موجود در شهرستان ورزقان، خواستار حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی فعال در سطح شهرستان شد.

مهندس حمید قاطع اظهار داشت: ما در شرکت ملی مس و شرکت نوآوران‌مس با تمام ظرفیت‌های موجود آماده حمایت از تولید و اشتغال در سطح شهرستان ورزقان و منطقه هستیم.

وی افزود: واگذار نمودن تولید البسه زمستانی به این تولیدی تنها یکی از گام‌های ما در حمایت از اشتغال و تولید در این منطقه می‌باشد و امیدواریم با حمایت مسئولان محترم ورزقان این حمایت و همکاری گسترش یافته و شاهد رونق هرچه بیشتر تولید و در ادامه آن اشتغال در سطح منطقه باشیم.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=11714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.