• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

رقابت ۱۵۰۰ ورزشکار در دومین المپیاد ورزشی معلولان تبریز

  • کد خبر : 12997
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
رقابت ۱۵۰۰ ورزشکار در دومین المپیاد ورزشی معلولان تبریز
در دومین المپیاد ورزشی معلولان که از چند روز پیش با مشارکت شهرداری منطقه پنج تبریز آغاز شده، ۱۵۰۰ ورزشکار معلول در ۲۸ رشته ورزشی به مدت یک ماه با همدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، دبیر دومین پارا المپیاد ورزشی جانبازان و معلولان تبریز در مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: این رقابت‌ها با هدف سلامتی، نشاط، شادابی و ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جواناان معلول برگزار می شود.

به گفته مرتضی دیوباد، همچنین آشنایی مردم با رشته های مختلف ورزشی معلولان و نیز استعدادیابی و معرفی ورزشکاران برگزیده رشته های یاد شده را از دیگر اهداف برپایی این پارا المپیاد عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در این دوره از پارا المپیاد ۱۵۰۰ ورزشکار معلول در ۲۸ رشته ورزشی به مدت یکماه باهم به رقابت خواهند پرداخت.

دیوباد ضمن تقدیر از شهرداری منطقه ۵ برای برگزاری این جشنواره ورزشی تصریح کرد: پارا المپیاد معلولان یک رویداد فرا سازمانی است و علاوه بر شهرداری، نهادهایی مانند آموزش و پرورش استثنایی، بهزیستی، اداره کل ورزش و هیات های ورزشی نیز مشارکت دارند.

علی کشفیا، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان نیز ضمن تقدیر از شهرداری منطقه ۵ در برگزاری این جشنواره تاکید کرد: در روزگاری که عدم تحرک به معضل اصلی جامعه کنونی بدل شده، گام برداشتن در جهت تحرک، سلامت و شادی نوجوانان و جوانان به ویژه معلولان اقدامی ارزشمند است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=12997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.