• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
انتقاد فرماندار تبریز از وضعیت آشفته و ویران محوطه مقبره‌الشعرا؛

سازه چند صد میلیارد تومانی در زیرزمین مقبره الشعرا بیشتر شبیه سردخانه است!

  • کد خبر : 1564
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
سازه چند صد میلیارد تومانی در زیرزمین مقبره الشعرا بیشتر شبیه سردخانه است!
فرماندار شهرستان تبریز گقت: وضعیت آشفته و ویران محوطه مقبره‌الشعرا زیبنده تبریز نیست و دستگاه‌های مرتبط باید با اقدام جهادی مشکلات محوطه را در ضلع شمالی و جنوبی با فوریت رفع کنند.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، علی جعفری آذر در جلسه بررسی مشکلات مقبره الشعرا با انتقاد از طولانی شدن عملیات اجرائی پروژه مقبره الشعرا اظهار داشت: چندین سال است پیرامون مقبره الشعرا و بنای اصلی با ورق‌های شیروانی حصارکشی شده و منظر بدی را از خود برای شهروندان، اهالی منطقه، میهمانان و مسافران به جای گذاشته است.

وی افزود: این وضعیت آشفته، ویران و رها شده زیبنده تبریز نیست و دستگاه‌های مرتبط باید با اقدام جهادی مشکلات محوطه را در ضلع شمالی و جنوبی با فوریت رفع نموده و محیط را به شکل زیبا آماده پذیرایی از میهمانان تابستانی کنند.

فرماندار تبریز با انتقاد از طراحی سازه چند صد میلیارد تومانی در زیرزمین ضلع شمالی گفت: ضرورت و کاربری این سازه چندان معلوم نیست و بیشتر شبیه سردخانه می‌باشد.

جعفری آذر خاطرنشان کرد: مقبره الشعرا یکی از قطب‌های گردشگری آذربایجان و همچنین محل تفریح همشهریان و اهالی منطقه است و شهرداری تبریز تا آخر خردادماه امسال نسبت به یکسان سازی محوطه، پوشش سازه‌ها و گودال‌ها، گل‌کاری محوطه، ایمن سازی سازه‌ها و تملک مغازه‌های واقع در اول تکیه حیدر برای تسهیل عبور و مرور به طرف مقبره الشعرا اقدام کند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=1564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها