• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

شرکت نوآوران‌مس، شرکت برتر هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه شد

  • کد خبر : 11882
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
شرکت نوآوران‌مس، شرکت برتر هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه شد
شرکت مهندسی معدنی نوآوران‌مس در بین قریب به ۵۰ شرکت زیر مجموعه هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران بعنوان شرکت برتر انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات در مراسمی که با حضور مدیران عامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، شرکت سرمایه‌گذاری راهیان سهام و مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران‌مس در دفتر مرکزی این شرکت در تبریز برگزار شد، شرکت نوآوران‌مس در میان شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ مس سرچشمه و صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع‌مس ایران و شرکت راهیان‌سهام بعنوان شرکت برتر معرفی شد.

در این مراسم عابدی نژاد؛ مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با اعلام اینکه شرکت نوآوران مس در تمام شاخص ها بهترین عملکرد را داشته است اظهار داشت: نوآوران‌مس در مقایسه با تمام شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ از هر لحاظ اعم از عملکرد کلی و بویژه در شاخص‌های مالی و توسعه حوزه فعالیت و جذب نیروی انسانی حائز رتبه برتر گردیده که این امر مرهون مدیریت توانمند و جهادی شرکت نوآوران و حاصل زحمات و کوشش‌های پرسنل متخصص و ساعی این شرکت است.

وی ضمن قدردانی از زحمات اعضای هیئت‌مدیره شرکت نوآوران‌مس بویژه مهندس قاطع مدیرعامل این شرکت افزود: عملکرد مطلوب شرکت نوآوران‌مس نشان‌دهنده مدیریت مدبرانه و توانمند این شرکت است و دستاوردهای شرکت نوآوران در سال ۱۴۰۲ موجب شده است که جناب مهندس حمید قاطع بعنوان مدیر نمونه هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و شرکت سرمایه‌گذاری راهیان سهام انتخاب شوند.

در ادامه این مراسم محمدزاده مدیرعامل شرکت راهیان سهام با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر شرکت نوآوران و تحول عظیم رخ داده در این شرکت گفت: به اعتقاد من نماد و مصداق مدیریت جهادی مدنظر مقام‌معظم رهبری، مدیریت حاکم بر شرکت نوآوران است و بنده امروز با غرور و افتخار در خدمت شما هستم و به وجود همه شما عزیزان در شرکت نوآوران‌مس افتخار می‌کنم. و قاطعانه عرض می‌کنم شرکت نوآوران با این توان و ظرفیت امروز خودش باید دارای معدن باشد و نیاز هست که بصورت جدی در این حوزه نیز ورود کند.

همچنین در این مراسم مدیرعامل شرکت نوآوران‌مس ضمن قدردانی از حُسن‌نظر مدیران محترم هلدینگ مس سرچشمه و شرکت راهیان‌سهام بیان داشت: شرکت نوآوران‌مس در ظرف کمتر از دو سال با اتخاذ سیاست‌های توسعه‌ای توانست ضمن خرید حجم قابل توجه ماشین‌آلات سنگین معدنی علاوه بر شکستن رکورد تولید در معدن مس سونگون و تصاحب جایگاه نخست تولید در این معدن با جذب بی‌سابقه نیروی انسانی رکورد اول اشتغال در شمالغرب کشور را نیز ازآن خود کند.

در پایان این مراسم ضمن معرفی شرکت نوآوران‌مس بعنوان شرکت برتر با اعطای لوح سپاسی از مهندس حمید قاطع مدیرعامل شرکت نوآوران‌مس نیز بعنوان مدیر برتر سال هلدینگ مس سرچشمه تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است از آنجایی که توسعه شرکت مس آذربایجان و افزایش تولید و بهره‌‌وری این شرکت جزو سیاست‌های مهم دولت می‌باشد، شرکت نوآوران‌مس بعنوان رکورددار تولید در معدن مس سونگون یکی از پرچم‌داران مهم اجرای این سیاست راهبردی در آذربایجان بشمار می رود و برنامه مدیران این شرکت همکاری همه‌جانبه برای توسعه شرکت مس آذربایجان می باشد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=11882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.