• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3
نماینده ورزقان و خاروانا تاکید کرد؛

ضرورت ایمن‌سازی بزرگراه خواجه_ورزقان در کوتاه‌ترین زمان ممکن/ جاده سونگون، جوابگوی بارترافیکی موجود نیست

  • کد خبر : 11191
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
ضرورت ایمن‌سازی بزرگراه خواجه_ورزقان در کوتاه‌ترین زمان ممکن/ جاده سونگون، جوابگوی بارترافیکی موجود نیست
نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس خواستار ایمن‌سازی هرچه سریعتر بزرگراه خواجه - ورزقان از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان و مجتمع مس سونگون شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آذرانجمن، رضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حادثه مرگبار تصادف پژو با اتوبوس مجتمع سونگون در نزدیکی‌های خواجه که به آتش‌سوزی پژو ۴۰۵ و مرگ سه سرنشین آن منجر شد، اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر، این چهارمین حادثه ناگوار در جاده‌های شهرستان ورزقان است که بر اثر این تصادفات، متاسفانه ۶ شهروند بی‌گناه جان خود را از دست داده و ۱۸ نفر دیگر مصدوم شده‌اند.

وی با تاکید بر ایمن‌سازی و نصب هرچه سریعتر دوربین‌های کنترل سرعت در بزرگراه خواجه – ورزقان، افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان و مجتمع مس سونگون بایستی به تکالیف قانونی و مسئولیت‌ اجتماعی خود در قبال مردم شهرستان عمل نمایند.

نماینده شهرستان ورزقان در مجلس همچنین جاده فعلی ورزقان- مجتمع مس سونگون را جوابگوی حجم بالای خودروهای سبک و سنگین فعال در این مسیر ندانست و خواستار اصلاح و ارتقای جاده مجتمع سونگون به بزرگراه شد.

علیزاده تصریح کرد: ورزقان و خاروانا با برخورداری از این همه معادن و ثروت‌های خدادادی، شایسته این حجم محرومیت‌ و نارسایی‌های زیرساختی بویژه در حوزه راه‌های ارتباطی نیست و ضروری است دستگاه‌های متولی و معادن فعال شهرستان نسبت به رفع نارسایی‌های موجود، اقدامات عاجل به عمل آورند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=11191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.