• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6
مدیرعامل آبفا آذربایجان‌شرقی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی کلیبر تاکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از تبصره۳ برای تامین منابع طرح‌های توسعه و اصلاح شبکه‌های آبرسانی و فاضلاب

  • کد خبر : 2631
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
ضرورت بهره‌گیری از تبصره۳ برای تامین منابع طرح‌های توسعه و اصلاح شبکه‌های آبرسانی و فاضلاب
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: برای تامین منابع مالی طرح‌های بازسازی توسعه و اصلاح شبکه‌های آبرسانی و فاضلاب شهرستان کلیبر باید از محل مصوبه تبصره 3 شورای اسلامی شهر بهره ببریم.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، محمد خانی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی کلیبر بر افزایش همکاری دو طرف در خصوص مسائل شهری و رفاه شهروندان به‌خصوص در حوزه آب و فاضلاب تاکید و اظهار کرد: هم‌سویی و هم‌افزایی موجب تسریع و تحقق کامل اهداف می‌شود.

وی، خدمت به مردم را وظیفه‌ای مهم و ارزشمند دانست و افزود: آبفا استان از همه ظرفیت‌های موجود جهت خدمت‌رسانی به مردم و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین استفاده می‌کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی افزود: با توجه به اینکه اغلب امورات مربوط به توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب مستقیما با شهرداری در ارتباط می‌باشد، امید داریم با هماهنگی‌های لازم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان، این امورات را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: براساس تبصره‌ای که از آن به عنوان ماده واحده قانونی (تبصره ۳) شورای اسلامی شهر نام برده می‌شود و در تمامی شهرهای کشور نیز تصویب شده است، برای توسعه و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فاضلاب و بازسازی و توسعه تأسیسات شبکه‌های آب به شرکت‌های آب و فاضلاب اجازه داده می‌شود بخشی از منابع مالی موردنیاز را براساس تعرفه‌های قانونی متناسب تأمین نمایند.

خانی تاکید کرد: تمام درآمد شرکت آب و فاضلاب از این تبصره قانونی منحصراً برای اجرای طرح‌های همان شهر هزینه‌ می‌شود و گزارش کار و عملکرد به صورت ۳ ماهه به شهرداری و شورای شهر ابلاغ خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن تشکر از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی کلیبر خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل خوبی بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وجود دارد و خوشبختانه هر جا مشکلاتی وجود داشته، این مشکلات به واسطه شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر برطرف شده است.

در این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی کلیبر آمادگی خود را در راستای افزایش میزان همکاری با شرکت آب و فاضلاب استان اعلام کردند. 

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=2631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها