• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
فرماندار ورزقان:

مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی در ورزقان به فراموشی سپرده شده است

  • کد خبر : 10326
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی در ورزقان به فراموشی سپرده شده است
فرماندار ورزقان گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر اعتیاد همه افراد و خانواده‌ها را تهدید می‌کند که باید برای مقابله با این پدیده شوم برنامه‌ریزی مناسب داشت.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، فرهاد جلیلوند در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورزقان، با تأکید بر اینکه سطح کیفی جلسات برگزار شده در شهرستان پایین است، خواستار مطالعه و آمادگی بیش از پیش مدیران شهرستان برای حضور در جلسات شد.

وی با اشاره به دریافت مبلغی قابل توجه توسط شهرداری ورزقان از مجتمع مس سونگون در چهارچوب قوانین و مقررات، اظهار داشت: انتظار می‌رود این مبلغ در کنار سایر درآمدهای شهرداری، موجب تغییر چهره شهر ورزقان گردد که متأسفانه اقدام شاخصی در این زمینه صورت نگرفته است.

فرهاد جلیلوند با انتقاد از کمبودهای موجود در مدارس شهرستان، افزود: نابسامانی‌های بسیاری در سطح مدارس مشهود است و این برای دستگاه تعلیم و تربیت منطقه که وظیفه آموزش و تربیت آینده سازان این مرز و بوم را دارد؛ زیبنده نیست.

وی با تأکید بر اینکه هدف از جلساتی که در سطح شهرستان برگزار می‌شود؛ بهبود و تسهیل امور زندگانی ۵۲ هزار نفر مردم شهرستان است، تاکید کرد: جلسات تخصصی و شورایی باید سامان یافته و نتایج جلسات مشخص و قابلیت پیگیری و اجرایی داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورزقان، خواستار برنامه‌ریزی مدون مدیران و روسای ادارات در چهار چوب وظایف شغلی و شرایط منطقه‌ای برای سال ۱۴۰۳ باهدف تهسیل در امور شد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=10326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.