• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
به همت مرکز نیکوکاری شهید آقا مهدی باکری برگزار شد؛

نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در تبریز

  • کد خبر : 1904
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در تبریز
رئیس هیات‌ مدیره مرکز نیکوکاری شهید باکری از طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذا در بین نیازمندان در این مرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، یونس فاتح با اشاره به اجرای طرح ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در تبریز گفت: مرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری، بزرگترین موکب نذرواره جهان است که در چندین مرحله در سراسر کشور به یاد ۷۲  شهید کربلا این مراسم را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این کار براساس نیت خیر جوانان از جمله مددکاران هلال احمر، کمیته امداد و زحمت‌کشان داوطلب برای توزیع ۷۲ دیگ غذای گرم برای افراد نیازمند، انجام می‌شود.

تراب محمدی؛ معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص این نذرواره اظهر داشت: استان ما استان حادثه‌خیز است. افرادی که در وضیعت بحران و زلزله قرار داشته باشند این طرح مورد استفاده قرار خواهد گرفت، تا غذای گرم در اختیار افراد نیازمند قرار بگیرد.

سیدمحمدعلی آل‌هاشم؛  امام جمعه تبریز نیز درباره این نذرواره گفت: اگر در دوران کرونا کمک‌های مردمی نبود دولت نمی‌توانست به هیچوجه این مشکلات را حل کند. باید آفرین گفت به این مردم، که سنگ تمام گذاشته‌اند.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکری شهید آقا مهدی باکری، با تلاش های بی‌نظیر خود باید این صحنه‌ها را برای نسل آیندگان ثبت و ضبط کند، باید نسل آینده شاهد این باشند که چه کاری گذشتگان انجام داده‌اند و چه فداکاری‌هایی را ایفا کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=1904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها