• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0
نماینده مردم ورزقان و خاروانا و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

هلال‌احمر چشم امید مردم و دولت در بحران‌هاست

  • کد خبر : 12864
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
هلال‌احمر چشم امید مردم و دولت در بحران‌هاست
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت هلال‌احمر، چشم امید مردم و دولت در بحران‌هاست که با ساختار سازمان‌یافته باعث سربلندی کشور شده است.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، دکتر رضا علیزاده امروز در دیدار با روسای شعب جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی و بازدید از بخش‌های تخصصی آن، ضمن قدردانی از فعالیت‌های درخشان صورت گرفته در این مجموعه اظهار داشت: حضور چشمگیر، هوشمندانه و روحیه جهادی و خدمت‌رسانی دکتر منجم در راس این مجموعه، باعث ایجاد فخر و سربلندی استان در تمام عرصه‌ها و میادین شده است.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر چشم امید مردم و دولت در بحرانهاست که با ساختار سازمان‌یافته باعث سربلندی کشور شده است.

وی در ادامه ضمن اعلام همکاری جهت همسو کردن بخش صنعت با پویش به وقت همدلی، از فعالان صنعت و اقتصاد دعوت به مشارکت در طرح کمک به مردم مظلوم لبنان و غزه کرد.

علیزاده تصریح کرد: مطابق برنامه هفتم توسعه، فعالان اقتصادی و صنعتی با مشارکت در فراخوان جمعیت هلال احمر در حوادث داخلی و بین‌المللی برابر قانون از بخشودگی مالیاتی برخوردار خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ نماینده مردم ورزقان و خاروانا و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این دیدار از واحدهای جدیدالتاسیس شیمی درمانی، درمانگاه تخصصی قلب و همچنین بخش دندانپزشکی جمعیت هلال احمر استان بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=12864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها