• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
1
آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی عمدی «آلنی»؛

همسایه فداکار بر اثر سوختگی درگذشت

  • کد خبر : 4380
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
همسایه فداکار بر اثر سوختگی درگذشت
آخرین جزئیات آتش‌سوزی عمدی شهرستان آلنی مشگین شهر که سبب فوت مادر، دو دختر ۹ و ۵ ساله و همسایه فداکار شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، روز سه‌شنبه سوم آبان حوالی ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه در شهر آلنی مشگین شهر مردی ۳۶ ساله بر سر اختلافات خانوادگی، همسر و فرزندانش را به زور به منزل آورده و با استفاده از بنزین و ریختن ماده شعله ور روی بخاری گازی، خانه را آتش می‌کشد.

براساس گفته‌های مسئولین؛ این فرد بر اثر اختلافات خانوادگی اقدام به آتش زدن منزل مسکونی خود کرده است‌، که در نتیجه این آتش‌سوزی سبب فوت ۲ دختر ۹و ۵ ساله‌اش شده و چند نفر از همسایه‌ها که برای کمک آمده بودند نیز دچار سوختگی شده‌اند.

مجموعا در اثر این حادثه هولناک، ۹ نفر از اهالی شهر آلنی در آتش سوخته‌اند که ۵ نفر از آنان همسایگانی بودند که برای کمک به این خانواده و خاموش کردن آتش رفته بودند.

شهردار آلنی در تشریح آخرین وضعیت این آتش سوزی عمدی در شهر آلنی گفت: در روز اول این حادثه دختر هشت ساله خانواده و امروز نیز دختر سه ساله و مادرشان و همچنین زن همسایه که برای نجات جان بچه‌ها به کمک آنها رفته و دچار آتش‌سوزی شده بود، در اثر جراحات ناشی از سوختگی جان باختند.

همچنین پنج نفر دیگر در اثر این حادثه مصدوم شده و به مراکز درمانی اردبیل و تبریز انتقال یافته است.

مریم عیوضی، مادر جوان و ایثارگری بود که خود نیز مادر سه فرزند بود و برای نجات دختر کوچک همسایه خود را میان شعله‌های آتش می‌اندازد تا او را نجات دهد اما در اثر این حادثه دچار سوختگی شدید می‌شود و پس از اعزام به تبریز و گذشت چند روز جان خود را از دست می‌دهد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=4380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.