• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
1
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی خبر داد::

وجود ۳۲۹ مدرسه کانکسی در استان/ ساماندهی مدارس کانکسی مستقل

  • کد خبر : 10265
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
وجود ۳۲۹ مدرسه کانکسی در استان/ ساماندهی مدارس کانکسی مستقل
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی گفت: در استان آذربایجان شرقی ۳۱۹ مدرسه کانکسی وجود دارد که از این تعداد ۶۶ مدرسه کانکس مستقل و بالای ۱۰ نفر جمعیت می باشد که ۶۲ مورد از آنان را ساماندهی کرده و این مدارس دارای ساختمان ثابت آموزشی شدند.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از تبریز بیدار، فرهاد فرهودی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام این خبر اظهار داشت: ۴ مدرسه کانکسی دیگر هم از این دسته تا مهر ماه سال آینده ساماندهی خواهند شد.

وی افزود: در سالجاری توانستیم ۱۰هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال توسط خیرین جذب کنیم .

مدیرکل نوسازی با بیان اینکه تجهیز کردن هنرستان ها ارتباط مستقیم با کاهش نرخ بیکاری دارد، اعلام کرد: برای سال آینده برای تجهیز کردن هنرستان ها مبلغ بیشتری در نظر خواهیم گرفت.

وی در ادامه گفت: در سال جاری ۹۰۰ میلیارد ریال تجهیزات به مدارس استان تامین و ارسال کردیم.

فرهودی یا اعلام اینکه ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در قالب ۱۵۶ کامیون به مدارس سراسر استان ارسال شده است، اذعان کرد: ۲۳ درصد تجهیزات آموزشی مربوط به تجهیز هنرستان ها بود.

وی اظهار داشت: ۲۰ درصد مدارس استان جزو مدارس فرسوده هستند که برای بازسازی و نوسازی آنان ۲۵۰ هزار میلیارد ریال بودجه نیاز داریم.

مدیر کل نوسازی گفت: در دو سال اخیر ۵۸ درصد پروژه های ناتمام شامل ۲۷۲ مورد تکمیل شده است و طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده است در سال آینده ما بقی آنان تکمیل خواهد شد .

وی با اعلام اینکه در سالجاری ۱۱۷ مدرسه در قالب ۴۰۰ کلاس درس با ۶ هزار میلیارد ریال تحویل آموزش و پرورش داده شده است، اظهار داشت: ۳۰ درصد هزینه ها را خیران و ۷۰ درصد را دولت پرداخت کرده است.

فرهودی در پایان گفت: اداره کل نوسازی استان توانسته است هر سه روز یک مدرسه تحویل آموزش و پرورش بدهد که نتیجه و تلاش تمامی دست‌اندرکاران و خیران بوده است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=10265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها