• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

وضعیت صنایع در کشور، امیدوارکننده است

  • کد خبر : 11419
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
وضعیت صنایع در کشور، امیدوارکننده است
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت صنایع در کشور امیدوارکننده است و این مسیر باید ادامه‌دار باشد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، رضا علیزاده در بازدید از آخرین دستاوردهای شرکت مس سونگون آذربایجان در نمایشگاه تبریز متافو اظهار داشت: توضیحات صاحبان صنایع در بازدید از غرفه‌ها، گویای این بود که علیرغم مشکلات موجود در کشور، وضعیت در حوزه فولاد با زحمات و مدیریت اصحاب این کار، به شکل بهتری پیش می‌رود. خدا را شکر خبرهای خوشی هم در این حوزه شنیدیم که امیدوارکننده است و کشورمان می‌تواند با اتکا به این حوزه، به موفقیت‌های خوبی دست یابد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گلایه اکثریت فعالان صنعت از بازگشت منابع ارزی بود که مقرر شد در جلسه اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس این موضوع مطرح شود و از دولت بخواهیم این مشکل را مرتفع سازد.

وی افزود: با توجه به مشکلات سیاسی موجود، که کشور ما با آن دست به گریبان است وجود یکسری از مشکلات طبیعی است ولی با مدیریت درست و تدبیر می‌شود این مشکلات را نیز حل و فصل کرد.

علیزاده با بیان اینکه نمایشگاه تبریز از سطح خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری، صنایع و ماشین‌آلات وابسته که هر ساله در تبریز برگزار می‌شود، نمایشگاهی شناخته‌شده در سطح کشور است و از اعتبار و سطح بالایی برخوردار است که امیدواریم سال آینده، از این هم بهتر برگزار شود.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=11419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.