• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1
از فرش تا عرش؛

وینگر مینابی، مرد بخت‌برگشته تراکتـور

  • کد خبر : 5516
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
وینگر مینابی، مرد بخت‌برگشته تراکتـور
بازیکن مینابی تراکتور در اولین حضورش در ترکیب این تیم موفق به گلزنی شد تا مرد سه امتیازی پرشورها لقب بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آناج، بدون شک، چهره ویژه دیدار تراکتور و پیکان کسی نبود جز محمدرضا عباسی؛ بازیکنی که در پنجره پیش‌فصل نقل‌وانتقالات با تیم محبوب پرشورها قرارداد بست و در ادامه تا فسخ پیش رفت و حالا مرد سه امتیازی سرخ‌پوشان لقب گرفته است.

انتقال عباسی به تیم تراکتور برای این بازیکن مینابی خوش‌یمن نبود و وی در تبریز با مصائب غیرقابل پیش‌بینی مواجه شد بطوریکه تا هفته هفتم برابر پرسپولیس جایی در برنامه‌های تیم جدیدش نداشت و حضورش فقط به شرکت در تمرینات خلاصه می‌شد.

ماجرا از این قرار است که محمدرضا عباسی در زمان مدیریت علی خطیر از فولاد به تراکتور پیوست اما پس از تغییراتی که در کادر اجرایی باشگاه تراکتور رخ داد، وضعیت برای او متفاوت شد و تحت‌الشعاع این تغییرات قرار گرفت.

در پی تحولات مدیریتی، علی خطیر که عضو هیات مدیره و مسئول نقل‌وانتقالات تراکتور بود، رفتنی شد و ایوب بهتاج به عنوان سرپرست مدیرعاملی امورات این تیم را به دست گرفت.

بهتاج در نخستین اقدام پس از بازگشت به صندلی مدیریت تراکتور خواستار تعدیل در قرارداد بازیکنان شد که در این میان عباسی تنها بازیکنی بود که ساز مخالف زد و حاضر به این کار نشد.

عباسی که در این قضیه کوتاه بیا نبود با مدیران تراکتور راه نیامد و این ناسازگاری که البته با توجه به اصول حاکم بر فوتبال حرفه‌ای نمی‌توان بر او خرده گرفت، باعث شد تا مورد غضب مدیران تراکتور قرار بگیرد.

این کشمکش تا بازی با پرسپولیس ادامه داشت و در شرایطی که قربان بردیف، سرمربی وقت تراکتور هم از عملکرد عباسی در دیدارهای دوستانه رضایت داشت، با اصرار این سرمربی، مسئولان تراکتور از خواسته خود عقب‌نشینی کرده و برای این بازیکن کارت بازی گرفتند و او دقایقی را در این بازی به میدان رفت.

اما شانس با وینگر مینابی تراکتوری‌ها یار نبود چراکه در دیدار با پرسپولیس از ناحیه لگن آسیب دید تا اینبار از روی بدبیاری از ترکیب تیم جدیدش و میادین دور بماند.

این دوری هفته‌ها ادامه داشت تا اینکه عباسی در تعطیلات جام جهانی از بند آسیب‌دیدگی رها شد و همزمان با تغییرات در کادرفنی تراکتور و حضور پاکو خمزِ اسپانیایی، ورق برای این بازیکن برگشت.

محمدرضا عباسی در بازی با پیکان برای اولین بار در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفت و خمز وی را به مهدی هاشم‌نژاد، ستاره آینده‌دار تیمش ترجیح داد که این انتخاب نتیجه‌بخش واقع شد و وینگر مینابی از فرصت پیش‌‌آمده با زدن تک گل‌ بازی بهترین بهره را برد.

حالا عباسی یکی از گزینه‌های در دسترس کادرفنی تراکتور برای پست وینگر است و با گل نوبرانه و پیروزی‌بخشی که او در زمین خودروسازان به ثمر رساند، به نوعی جای پای خود در لیست ثابت پرشورها را محکم کرده است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها