• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5
گفت‌وگو/

کاش خمز از اول فصل می‌آمد/ انتقادها از تاکتیک تراکتور؟ الان وقتش نیست!

  • کد خبر : 7276
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۰۲
کاش خمز از اول فصل می‌آمد/ انتقادها از تاکتیک تراکتور؟ الان وقتش نیست!
هافبک سابق تراکتور معتقد است که اگر‌ پاکو خمز از ابتدای فصل می‌آمد، این تیم ‌می‌توانست مدعی قهرمانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، علیرضا جلیلی در‌ گفت‌وگو با آناج با اشاره به نتایج خوب تراکتور زیر نظر پاکو خمز اظهار داشت: اگر بخواهم به‌صورت کلی درباره شرایط تراکتور صحبت کنم‌ باید به تاثیر سرمربی اشاره کنم. واقعا آقای خمز تحول بزرگی در تیم به‌وجود آورده و امسال نتایج خیلی بهتر شده است‌‌. به نظرم با حفظ این سرمربی و تقویت تیم، فصل آینده می‌توانیم شاهد تیمی مقتدر از تراکتور در حد یک مدعی جدی قهرمانی باشیم.
وی افزود: اگر آقای خمز از اول فصل بالا سر تیم حضور داشتند شرایط می‌توانست خیلی بهتر از این باشد‌. با توجه به تفکرات تاکتیکی این سرمربی که نشان داده سطح متفاوتی دارد، دور از ذهن نیست که تراکتور می‌توانست وضعیت به مراتب بهتری داشته باشد. ما تراکتوری‌ها از تغییرات پیاپی در فصل‌های اخیر شکایت داشتیم و اکنون باید از مسئولان باشگاه به‌خاطر انتخاب درست و ثبات ایجاد شده تشکر کنیم.

هافبک پیشین تراکتور در واکنش به انتقادهایی که از سرمربی این تیم در خصوص بازی کردن با مهاجم غیرتخصصی و عدم استفاده از عباس‌زاده وجود دارد، تاکید کرد: معتقدم که باید به نظر آقای خمز احترام بگذاریم. آقای اسدی به تاکتیک سرمربی تیم می‌خورد که از ایشان استفاده می‌کند. هرچند آقای عباس‌زاده هم مهاجم قابلی است و برای تراکتور خیلی زحمت کشیده اما الان وقت این انتقادها نیست مخصوصا که تیم‌ در مدار نتیجه‌گیری حرکت می‌کند.

وی راجع به احتمال آسیایی شدن تراکتور گفت: خوشبختانه با نتایجی که در هفته گذشته رقم خورد الان سرنوشت آسیایی شدن در دست تراکتور است‌. در حال حاضر گل‌گهر رقیب اصلی تراکتور است اما با بازی‌‌هایی که از تیم‌ خمز می‌بینیم، من خیلی خوش‌بینم که این تیم سهمیه را کسب خواهد کرد.

جلیلی در پاسخ به این سوال که کدام نقطه از ترکیب تیم را مستعد تقویت می‌بیند، عنوان کرد: قطعا کادرفنی در پایان فصل نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی و اقدام به جذب بازیکن خواهد کرد ولی مشکلاتی در خط دفاعی به چشم می‌آید که ضرورت دارد تا تقویت شود. به عقیده من تراکتور در همه پست‌ها باید حداقل یک بازیکن خوب جذب کند که بتواند بار فنی تیم را بالا برده و رقابت ایجاد کند. مثلا در پست دروازه‌بانی یک جانشین مطمئن برای اخباری لازم است.

بازیکن اسبق پرشورها با تمجید از حمایت هواداران تراکتور خاطرنشان شد: تماشاگران تراکتور در دیدارهای اخیر حضور حداکثری داشتند که خیلی چشم‌گیر و بی‌نظیر بود. به نظرم دیدار تراکتور و سپاهان بعد از وقوع پاندمی کرونا پرتماشاگرترین بازی فوتبال کشور بود و واقعا از جو فوق‌العاده ورزشگاه لذت بردم. من این جو را بارها تجربه کرده بودم و به نوعی تجدید خاطره شد و یاد دوران بازیگری را برایم تداعی کرد.

وی اذعان داشت: هر وقت تماشاگر می‌آید تیم انگیزه و روحیه بالایی می‌گیرد که در عملکرد و کسب نتیجه خیلی تاثیر دارد. علاوه بر دانش مربیگری آقای خمز و تلاش بازیکنان، نباید از حضور پرشور تماشاگران غافل شویم که در دو برد اخیر خانگی نقش پررنگی داشتند. امیدوارم در هفته‌های باقی مانده هم این حمایت ادامه داشته‌ باشد تا تراکتور که شایستگی کسب سهمیه آسیایی را دارد، به این هدف برسد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=7276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها