• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3

گروه نفوذی در اقتصاد کشور برملا و کنار گذاشته شوند/ تضمین کتبی امام جمعه در قبال برگشت بکار کارگران/ تصفیه‌خانه فاضلاب ورزقان، باید پیشرفته و استاندارد باشد

  • کد خبر : 5627
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
گروه نفوذی در اقتصاد کشور برملا و کنار گذاشته شوند/ تضمین کتبی امام جمعه در قبال برگشت بکار کارگران/ تصفیه‌خانه فاضلاب ورزقان، باید پیشرفته و استاندارد باشد
امام جمعه ورزقان با تاکید بر برگشت به کار برخی کارگران مجتمع مس سونگون که نزدیک به یکسال است دچار مشکلاتی شده‌اند  اظهار داشت: خدا را خوش نمی‌آید کارگران مذکور در این مدت، ریالی حق و حقوق دریافت نکرده و بیکار باشند. کدام یک از مسئولان می‌توانند در این مدت بدون حقوق زندگی خود را سپری کنند؟!

به گزارش پایگاه خبری مساوات، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی پورمحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان ورزقان در تشییع و خاکسپاری باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام، بیان داشت: بر خود وظیفه می‌دانم از حضور آگاهانه و پرشور مردم انقلابی شهرستان ورزقان و بخش خاروانا و نیز از روستاییان زحمتکش، دانشگاهیان، روحانیت، مسئولین، خبرنگاران و نیز از مدیریت محترم مجتمع مس سونگون و همه آحاد تقدیر و تشکر کنم که از لحظه اول ورود پیکر آن شهید گمنام تا لحظه تدفین، شرکت نموده و آن را چون مهمان عزیز برشمرده و سر تعظیم بر آستان آن شهید گمنام فرود آوردند.

امام جمعه ورزقان، نظام جمهوری اسلامی را حاصل خون بیش از ۳۰۰ هزار شهید دانست و افزود: این شهیدان امروز هم پس از گذشت چهل سال، پیکرشان باشکوه‌تر از گذشته تشییع می‌شوند.

وی در ادامه از حضور مدیرکل و همکاران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که قبل از خطبه‌های نماز جمعه میز خدمت برگزار کرده بودند، تشکر کرد و با اشاره به مشکل برخی از کارگران مجتمع مس سونگون، گفت: نزدیک یک سال است که برخی از کارگران زحمتکش مجتمع مس سونگون دچار مشکلاتی شده‌انند، خدا را خوش نمی‌آید کارگران مذکور در این مدت ریالی حق و حقوق دریافت نکرده و بیکار بمانند. کدام یک از مسئولان می‌توانند این مدت زمان بدون حقوق، زندگی خود را سپری کنند؟!

خطیب جمعه ورزقان با بیان اینکه بنده به عنوان امام جمعه در قبال برگشت به کار این قشر (کارگران) تضمین می‌دهم، افزود: این کارگران باید مورد لطف و بخشش قرار بگیرند و بنده به عنوان امام جمعه تضمین می‌نمایم و حتی بصورت کتبی نیز اعلام می‌دارم که اگر در آینده مشکل و خطایی از سوی این کارگران رخ دهد به عنوان امام جمعه پاسخگو خواهم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمد با بیان اینکه از مطالبه‌گری و احقاق حقوق مردم عزیز منطقه کوتاه نیامده و نخواهم آمد، تاکید کرد: جهت استحضار مردم قهرمان ورزقان اعلام می‌دارم که اکثر مسائل شهرستان قبل از خطبه‌های نماز جمعه مورد پیگیری قرار می‌گیرد و اگر به نتیجه نرسد، در آخرین مرحله در خطبه‌های نماز جمعه به آن پرداخت می‌شود.

وی همچنین خواستار استفاده از آخرین تکنولوژی پیشرفته و استاندارد در احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری ورزقان شد و از فرماندار شهرستان ورزقان خواست این موضوع  را به جد پیگیری نماید.

امام جمعه ورزقان در بخش دیگری از سخنانش از گرانی‌های افسار گسیخته در این روز‌ها انتقاد کرد و خطاب به مسئولان اقتصادی دولت و مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمنان با استفاده از نفوذی‌ها می‌خواهند انتقام حضور باشکوه مردم در تشییع شهدا را بگیرند لذا هرچه سریع‌تر باید گروه نفوذی در اقتصاد کشور برملا و بی‌آبرو شوند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.