• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز:

یکی از عوامل اصلی غلبه بر دشمن بعثی، مردمی بودن دفاع مقدس بود

  • کد خبر : 8473
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
یکی از عوامل اصلی غلبه بر دشمن بعثی، مردمی بودن دفاع مقدس بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: علاوه بر نقش بنیادین امدادهای الهی، نقش‌آفرینی مردم و یا مردمی بودن این دفاع، یکی از عوامل غلبه بر دشمن بعثی بود.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم صبح امروز در یادواره ۱۲۰۰ شهید والامقام منطقه قره‌داغ که در ورزقان برگزار شد، با اعلام اینکه در ارتباط با دفاع مقدس بویژه پیام‌های تبیینی آن وظیفه سنگینی بر دوش ماست، اظهار داشت: علاوه بر نقش بنیادین امدادهای الهی، نقش‌آفرینی مردم و یا مردمی بودن این دفاع، یکی از عوامل غلبه بر دشمن بعثی بود.

وی افزود: این که می‌گوییم ما در جنگ پیروز شدیم یک واقعیت است چرا که مشارکت و همکاری مردم و نیروهای نظامی اجازه نداد دشمن به هیچ کدام از اهدافش که نابودی نظام و تجزیه کشور بود، برسد.

امام جمعه تبریز، یکی دیگر از پیام‌های تبیینی دفاع مقدس را نقش بی‌بدیل جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا در پیروزی کشورمان بر دشمنان اعلام کرد و گفت: این عزیزان، سلامتی و جان‌شان را فدای اسلام و نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب کردند.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس نشان داد اگر مردم و مسئولین متحد و همدل باشند می‌توان دست خالی در مقابل دشمن ایستاد. البته این روحیه الان هم هست و برای مقابله با تحریم و هجمه‌های دشمن لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: تجربه موفق مقاومت ملت ایران با دستان خالی و اعتماد راسخ، باعث شد گروه‌های مقاومت اسلامی جهان و منطقه با الهام از ایران اسلامی، ضربات مهلکی به دشمنان بزنند.

وی در خاتمه سخنانش خاطرنشان کرد: باید قدردان باشیم و به مردم قره‌داغ درود بفرستیم که هر سال در یکی از شهرستان‌های منطقه برای شهدای والامقام، آیین پاسداشت برگزار می‌کنند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=8473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.