• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
6
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند:

۸۷ درصد جاروب معابر شهری مکانیزه است/ بهره‌برداری ازپناهگاه حیوانات تبریز تا پایان سال‌جاری

  • کد خبر : 5667
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
۸۷ درصد جاروب معابر شهری مکانیزه است/ بهره‌برداری ازپناهگاه حیوانات تبریز تا پایان سال‌جاری
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهر ی شهرداری تبریز از مکانیزه بودن ۸۷ درصد رفت‌و روب معابر شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از شهریار، حبیبه هراتی در ششمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهری بر اساس وظایف محوله با استفاده از ۱۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک اقدام به جمع آوری پسماند شهری می‌کند.

وی افزود: مرحله جمع آوری پسماند در سطح شهر تبریز در ۲۳ حوزه تقسیم بندی شده و توسط ۱۸ پیمانکار خدمت‌رسانی در این حوزه انجام می شود.

هراتی عنوان کرد: از طرفی در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی در حوزه پسماند، به همه مناطق دهگانه شهرداری تبریز اطلاع دادیم جاروب‌های مکانیزه خود را تحت بازبینی و نوسازی توسط سازمان پسماند قرار دهند.

وی افزود: این سازمان در جمع آوری پسماند شهرهای سهند، سردرود، باسمنج و خسروشاه نیز مشارکت دارد.

▪️پناهگاه حیوانات تبریز تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در ادامه از بهره‌برداری از پناهگاه حیوانات تبریز تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت پناهگاه حیوانات چند ماه دچار وقفه شده بود که با پیگیری های لازم، مشکلات حل شده و تلاش می کنیم تا پایان سال‌جاری این پناهگاه را به بهره برداری برسانیم.

هراتی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۸.۵ هکتار با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال در دست اجرا است که در این مجموعه ساختمان کلینیک با سازه پیش ساخته بتنی و محل نگهداری برای سگ‌ها تعبیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراحل زنده‌گیری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب شهری با استفاده از داروهای بیهوشی و امکانات لازم در تمام مناطق دهگانه شهرداری تبریز انجام می‌گیرد. ضمن اینکه در کلیه مناطق اکیپ زنده گیری سگ‌های بلاصاحب با خودروهای مخصوص راه اندازی و مجهز شده است.

وی با بیان اینکه با تمام توان پیگیر تکمیل پروژه پناهگاه نگهداری حیوانات شهری هستیم، گفت: سگ‌های بلاصاحب تبریز پس از زنده گیری توسط شهرداری با مشارکت کارشناسانی از اداره کل دامپزشکی تبریز عقیم سازی شده و علیه بیماری هاری واکسینه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند عنوان کرد: احداث پناهگاه حیوانات شهرداری تبریز در سال جاری اقدامی مهم و اساسی در ساماندهی سگ‌های بلاصاحب است که با عقیم‌سازی آنها در این مرکز، می‌توان جمعیت سگ‌های بلاصاحب را بهتر از قبل کنترل کرد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.