• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
5

ابراز رضایت معاون اجرایی رئیس جمهوری از وضعیت اجرای پروژه آزادراه تبریز – اورمیه

  • کد خبر : 7552
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
ابراز رضایت معاون اجرایی رئیس جمهوری از وضعیت اجرای پروژه آزادراه تبریز – اورمیه
معاون اجرایی رئیس جمهور با تقدیر از سرمایه‌گذار بومی آزادراه تبریز- اورمیه، روند کلی اجرای این پروژه را بسیار مطلوب شمرد و دستورات لازم را در جهت رفع موانع موجود صادر  کرد تا روند اجرایی این پروژه در مسیر پیشرفت همچنان قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، محسن منصوری در ادامه بازدیدهای یک روزه خود از پروژه‌های در حال اجرا در استان و همچنین  پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور، از قطعه ۶ آزادراه تبریز – اورمیه که بصورت مشترک توسط سرمایه‌گذار خصوصی و دولت اجرا می‌شود بازدید و در جریان کامل وضعیت اجرای این پروژه  قرار گرفت.

همچنین، مسائل و مشکلات موجود در این طرح، بررسی و دستورات لازم توسط معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در جهت بهبود وضعیت پروژه صادر گردید.

محسن منصوری؛ معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان این بازدید، گفت: قطعه ۶ آزادراه تبریز – اوزمیه که به طول ۲۸ کیلومتر در حال اجراست   به عنوان رینک دوم تبریز شناخته می‌شود و بعد از اتمام این پروژه می‌توانیم شاهد کاهش بار ترافیکی در تبریز بخصوص اتوبان شهیدکسایی باشیم.

وی با تقدیر از سرمایه‌گذار بومی این پروژه، روند کلی اجرای آزادراه تبریز- اورمیه را بسیار مطلوب شمرد و دستورات لازم را در جهت رفع موانع موجود صادر نمودند تا روند اجرایی این پروژه در مسیر پیشرفت همچنان قرار بگیرد.

منصوری با اشاره به اینکه در مجموع تا به حال شاهد پیشرفت  ۲۷ درصدی این پروژه هستیم، افزود: به طور حتم ما هم به عنوان بخش دولتی پروژه تامین اعتبار لازم را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: دوستان اختیاراتی را می‌خواستند بابت تهاتر زمین که تصمیم گرفتیم برای تسهیل در فرآیند تملک دولت مجوز لازم را صادر نماید تا روند اجرایی پروژه تسهیل گردد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه به  فعالیت خوب سرمایه‌گذار خصوصی این پروژه اشاره کرد و گفت: کارها خوب پیش می‌روند و ما هم سعی خواهیم کرد نواقص را رفع کنیم تا کار اجرای پروژه تسهیل گردد.

سرمایه‌گذار بخش خصوصی پروژه نیز اطلاعات لازم را در اختیار معاون اجرایی ریاست جمهوری قرار داد و گفت: بخش زیادی از پروژه به همت جهادی تلاشگران این شرکت به بار نشسته است و در صورت حمایت‌های لازم از سوی دولت می‌توانیم شاهد به ثمر رسیدن این پروژه کلیدی و مهم باشیم.

بختیار مهمانی افزود: این شرکت بومی به عنوان سرمایه‌گذار، اجرای ۶۰ درصد این پروژه را برعهده  گرفته که تاکنون ۲۷ درصد این آزادراه به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه، همت جهادی در پیش گرفته‌ایم، افزود: تمامی عوامل شرکت  توان خود را جهت بهره‌برداری هر چه زودتر این پروژه به کار خواهند گرفت.

مهمانی خاطرنشان کرد: هدف اصلی شرکت در گام اول، سربلندی کشورمان در احداث آزادراها و کاهش تصادفات و در مرحله بعدی سربلندی دولت سیزدهم در پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده می‌باشد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=7552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.