• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
امام جمعه ورزقان تاکید کرد؛

اگر هیپ لیچینگ، منسوخ بود در این ۵ سال چرا سکوت کرده بودید؟!/ مردم محروم ورزقان را وارد سیاسی بازی‌های خود نکنید!/ اگر خیرخواه مردم هستید دنبال پروژه‌های ناقص شهرستان باشید

  • کد خبر : 8028
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
اگر هیپ لیچینگ، منسوخ بود در این ۵ سال چرا سکوت کرده بودید؟!/ مردم محروم ورزقان را وارد سیاسی بازی‌های خود نکنید!/ اگر خیرخواه مردم هستید دنبال پروژه‌های ناقص شهرستان باشید
حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورزقان، ماموریت‌های زیاد جهادکشاورزی را باعث دورماندن این سازمان از ماموریت اصلی خود- حمایت از کشاورزان- دانست و گفت: با تشکیل وزارت بازرگانی، جهادکشاورزی عملکرد مطلوبی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، امام جمعه ورزقان در بخش دیگری از سخنانش افزود: این روزها بحث افتتاح پروژه هیپ لیچینگ معدن سونگون مطرح است، پروژه‌ای که در سال ۹۷ کلنگ زنی شده بود و قرار بود در سال ۹۹ به بهره برداری برسد ولی تا سال ۱۴۰۱ تنها ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشت ولی با روی کار آمدن مدیریت فعلی در طول ۹ ماه پیشرفت این پروژه به ۱۰۰ درصد رسیده و همزمان با سفر اخیر رئیس جمهور به استان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه اخیرا در فضای مجازی حرف‌هایی می‌زنند که نباید زده شود و نباید ارزش‌های انسانی زیرپا گذاشته شود، تاکید کرد: رسانه‌ها مروج مودت و اخلاقمداری در جامعه هستند و بایستی در این راستا رسالت خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

حجت‌الاسلام پورمحمد ادامه داد: برخی عزیزان امروز به صورت مخفیانه دست به قلم شده و از منسوخ بودن پروژه هیپ صحبت می‌کنند. عرض می‌کنم؛ اگر پروژه هیپ لیچینگ منسوخ بوده چرا در سال‌های گذشته سکوت کرده و بعد از اتمام این پروژه که میلیاردها تومان هزینه شده است انتقاد می‌شود؟!

وی خاطرنشان کرد: بنده چندین سال است از نحوه اجرای پروژه هیپ لیچینگ از طریق تریبون نمازجمعه مطالبه گری میکنم چرا آن زمان در خصوص این پروژه چیزی نگفتید و سکوت کردید؟! چرا با دروغ پراکنی با روح و روان مردم بازی می کنید و آبروی نظام و دولت را می‌برید؟!

خطیب جمعه ورزقان با بیان اینکه برخی به جای تشکر از مسئولان، سنگ‌اندازی می‌کنند، خطاب به مسئولان شهرستانی متذکر شد: دست در دست هم داده و مشکلات منطقه را برطرف کنید؟! انتظار داریم کارهای پیش پا افتاده این چنینی تمام شود. جامعه را غبارآلود نکرده و مردم محروم منطقه را درگیر بازهای سیاسی خود نکنید.

وی همچنین تاکید کرد: امکان وجود نواقص در هر پروژه ای هست اما اگر کسی به معنای واقعی خیرخواه مردم هست از دست مدیریت این پروژه گرفته و به دنبال رفع نواقصات آن و پروژه های در دست اقدام در منطقه باشد.

پورمحمد در خاتمه به اهمیت همدلی و هم‌افزایی بین مردم و مسئولان پرداخت و با بیان اینکهکارهای فرعی و موج سواری عایدی برای ورزقان نخواهد داشت، افزود: پروژه‌های در دست اقدام همچون کمپ فرهنگی ورزشی که در طول ۷ ماه فقط ۷ درصد پیشرفت داشته و همچنین فاضلاب شهری که از ۵۵ کیلومتر تنها ۳ کیلومتر لوله گذاری انجام شده را پیگیری کنید تا هرچه سریع تر به نتیجه برسد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=8028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.