• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
بحث و جدل درباره مشکلات تراکتور در شبکه سهند؛

بازهم کاسه کوزه‌ها سر هواداران شکست!

  • کد خبر : 10782
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
بازهم کاسه کوزه‌ها سر هواداران شکست!
بحث درباره مشکلات تراکتور در برنامه تلویزیونی شبکه استانی سهند به مجادله لفظی کشید.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آناج، شب گذشته برنامه «میدان» شبکه استانی سهند با محوریت بررسی مشکلات و اتفاقات باشگاه تراکتور به روی آنتن رفت و سجاد حسین‌زاده به عنوان کارشناس و فرزاد ملازاده، ورزشی‌نویس تبریزی میهمانان این برنامه بودند و هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز به عنوان میهمان تلفنی در این برنامه شرکت کرد.

ایجاد فضای ایزوله در باشگاه تراکتور در طول فصل جاری، تحمیل برخی بازیکنان از طرف رسانه‌های پایتخت، انتخاب دستیار قبل از معرفی سرمربی و از دست دادن شانس قهرمانی و همچنین فوت یک هوادار به دنبال نتایج ضعیف، مباحثی بود که ورزشی نویس استان در صحبت‌های خود مطرح کرده و خواستار پاسخگویی مدیرعامل تراکتور شد.

ملازاده اعلام کرد که به عنوان یک ورزشی‌نویس صحبت‌ها و مطالبات هواداران را مطرح می‌کند. او همچنین متذکر شد که انتقاد کردن به منزله تخریب نیست و مقصود از این انتقادات بیان مشکلات و کمک به پیشرفت باشگاه تراکتور است.

وی همچنین با طرح این پرسش که چرا وقتی حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی قطعی نشده، باشگاه این مربی را مطرح کرده و بدون در نظر گرفتن شرایط وی اقدام به انتخاب دستیار نموده است، از وضعیت نامشخص نفر نخست کادرفنی تراکتور به شدت انتقاد کرد.

گفتگویی که فضای بگومگو و متشنجی داشت و در مقابل هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور نیز با بیان این مبحث که ورزشی‌نویس تبریزی با استفاده از جو هواداری موج‌سواری می‌کند، از طرح مسائل صرف ناکامی باشگاه تراکتور انتقاد و از عملکرد حمید مطهری به عنوان مسئول فنی این تیم حمایت کرد.

وی با اشاره به این موضوع که در زمان هدایت تراکتور توسط پاکو خمز تمامی مسئولیت‌های فنی این تیم مطابق با قرارداد فی‌مابین بر عهده سرمربی اسپانیایی بود، گفت که تعدادی از هواداران با حمایت از این سرمربی مانع از دخالت باشگاه در امور فنی می‌شدند و بدین طریق عملکرد مدیریت باشگاه در قبال نتایج ضعیف را توجیه کرد.

موضوعی که واکنش ورزشی‌نویس تبریزی را به دنبال داشت و وی با بیان اینکه بازهم هواداران مقصر اعلام شدند، نسبت به این اظهارات مدیرعامل تراکتور موضع گرفت. موضوعی که در محافل هواداری تراکتور در فضای مجازی نیز با واکنش‌هایی مواجه شده و خشم عاشقان این تیم را برانگیخته است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=10782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.