• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
یادداشت/

بازگشت امید به اردوی سرخ‌پوشان

  • کد خبر : 8447
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
بازگشت امید به اردوی سرخ‌پوشان
هواداران نقش اصلی را در بازگشت زودهنگام قرمزپوشان آذربایجان به جمع مدعی‌های لیگ ایفا کردند.

مساوات- فیروز عابدی: شاید کمتر کسی انتظار دو باخت پشت سر هم از تیم تراکتور را در دو هفته ابتدایی لیگ از حریفان مستقیم این تیم یعنی سپاهان و پرسپولیس داشتند.

قرمزپوشان که فصل را با کلی تغییر نسبت به فصل قبل با جمع کردن مهره‌های پرشمار شروع کردند از همان هفته‌های اول زیر انتقادات از هواداران قرار گرفتند، اما اکثر هوادارن این تیم با امیدواری، چشم امیدشان را به روی این تیم و سرمربی لالیگایی‌اش نبستند.

پرشورها، علیرغم اینکه تیم‌شان در دو هفته نخست لیگ برتر بازی را واگذارکرده بود در فاصله کمتر از یک هفته از بازی پرسپولیس که با حضور ۸۰ هزار نفر برگزار شده بود این‌بار نیز در بازی پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الشارجه با وجود شکست برابر این تیم ورزشگاه را پر کردند، تا نشان دهند همچنان به تیم‌شان با سرمربیگری پاکوخمز اسپانیایی امیدوارند.

تی تی‌ها که با سه باخت پشت سرهم خطر حواشی احتمالی را از داخل تیم و رسانه‌های رقیب احساس می‌کردند با رفتارهای حرفه‌ای خود در کنار رسانه‌های دلسوز هرگونه حواشی و حرف و حدیث پیرامون تیم را مدیریت کرده و معتقد بودند؛ با حمایت از ارکان تیم و پتانسیل موجود در این تیم می‌توان خیلی زود به جمع رقیبان برگشت.

پاکو خمز و شاگردانش که حمایت‌های تماشاگران را پشت سرخود می‌دیدند و با قولی که از جانب آنها داده می‌شد که این تیم با گذشت زمان و با تلاش مضاعف کادرفنی و بازیکنان خیلی زود به جایگاه اصلی خود بازخواهد گشت.

سه برد پس از دو باخت هفته‌های نخست نشان داد؛ خمز و شاگردانش با اتکا به حمایت هواداران خیلی زود به جدول برگردند تا امیدهای‌های پرشورها برای ادامه فصل زنده شود.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=8447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.