• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
سیرجانی ها اخباری را به رخ تراکتوری ها کشیدند

بازی با روح و روان پرشورها

  • کد خبر : 9137
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
بازی با روح و روان پرشورها
دیدار تراکتور با گل‌گهر سیرجان برای پرشورها حال و هوای خاص خودش را خواهد داشت جایی که محمدرضا اخباری ستاره و کاپیتان فصل گذشته تراکتور بعد از جدایی دراماتیک از این تیم، بعد از چندین سال دوباره رو در روی تراکتور قرار خواهد گرفت.

مساوات – رضارقلی‌زاده: در چارچوب هفته دوازهم لیگ برتر شاگردان خمز پنجشنبه ۱۶ آذر میهمان گل گهر سیرجان خواهند بود. تراکتوری ها در حالی پای در میدان سیرجان خواهند گذاشت که بعد از برد خانگی برابر فولاد برای رسیدن به ساحل آرامش نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز بازی با گل گهر احساس می‌کنند.

این دیدار اما برای پرشورها حال و هوای خاص خودش را خواهد داشت جایی که محمدرضا اخباری ستاره و کاپیتان فصل گذشته تراکتور بعد از جدایی دراماتیک از این تیم، بعد از چندین سال دوباره رو در روی تراکتور قرار خواهد گرفت.

اخباری که یکی از با اخلاق ترین بازیکنان لیگ برتر به شمار می‌رود در چندین سال حضور خود در تراکتور چه به لحاظ فنی و چه اخلاقی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تراکتور بود که از محبوبت فوق‌العاده‌ای نیز نزد هواداران این تیم برخوردار است.

اگر چه دیدار پنجشنبه اخباری با تراکتور به جهت گره عاطفی که میان پرشورها و اخبار برقرار شده برای هر دو طرف سخت خواهد بود اما کاپیتان سابق قرمزهای آذربایجان که در نقل و انتقالات پیش فصل علیرغم میل باتنی و با بی توجهی مدیران تراکتور مجبور به جدایی از این تیم شد بعد از مصدومیت کوتاه مدت این فرصت را خواهد داشت تا در مستطیل سبز پاسخ مدیران تراکتور را بدهد.

از طرفی باشگاه گل گهر سیرحان نیز در پوستر اختصاصی خود برای این دیدار تنها از تصویر اخباری بهره برده است که این موضوع یادآور روزهای شیرین برای پرشورها بوده و داغ دل هواداران تراکتور را تازه می‌کند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=9137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.