• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان:

بزرگراه خواجه- ورزقان، نواقصات زیادی دارد/ اصلاح، تعریض و آسفالت‌ریزی؛ اولویت‌های مهم راهداری ورزقان

  • کد خبر : 10382
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۵۰
بزرگراه خواجه- ورزقان، نواقصات زیادی دارد/ اصلاح، تعریض و آسفالت‌ریزی؛ اولویت‌های مهم  راهداری ورزقان
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان با بیان اینکه روشنایی جزو الزامات بزرگراه‌ها نیست، گفت: بزرگراه خواجه- ورزقان هنوز نواقصات زیادی بویژه در رمپ‌های ورودی و خروجی روستاهای واقع در مسیر دارد که بایستی تکمیل شود.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، رحمان پورابراهیم قبل از ظهر دیروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: البته این بزرگراه هنوز بصورت کامل تحویل راهداری داده نشده است و اداره کل ره و شهرسازی باید قبل از تحویل آن به راهداری نسبت به تکمیل نواقصات آن اقدام نماید.

وی همچنین با اشاره به کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری شهرستان افزود: تجهیزات و ماشین‌آلات به نسبت موقعیت شهرستان و میزان راه‌های شریانی آن تخصیص می‌یابد.

رییس اداره راهداری شهرستان ورزقان با بیان اینکه بدلیل گران بودن تجهیزات و ماشین آلات راهداری از یکسو و هزینه‌های بالای تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات از سوی دیگر، سیاست راهداری بر استفاده از ماشین‌آلات استجاری در ایام خاص سال است، افزود: در راستای همین سیاست، راهداری شهرستان ورزقان زمستان گذشته، بیشترین تعداد ماشین‌آلات را برای بازگشایی راه‌های ارتباطی منطقه، اجاره کرده بود.

پورابراهیم در خاتمه سخنانش اصلاح، تعریض و آسفالت‌ریزی راه‌های ارتباطی شهرستان را یکی از اولویت‌های مهم راهداری شهرستان برای سال جاری اعلام کرد و گفت: آسفالت روکش جاده ارتباطی حدفاصل سه راهی محمدخان تا ارزیل در برنامه کاری راهداری شهرستان قرار دارد و تلاش می‌کنیم با تامین اعتبارات لازم، روکش آسفالت این مسیر عملیاتی شود.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=10382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.