• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال در شهرستان ورزقان

  • کد خبر : 8185
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
بهره‌برداری از پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال در شهرستان ورزقان
فرماندار شهرستان ورزقان گفت: هم‌زمان با هفته دولت 95 عنوان پروژه‌ به ارزش ریالی 16 هزار 350 میلیارد ریال در شهرستان ورزقان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، مهدی نعمتی در گفت وگو با خبرنگاران، با تأکید سیاست متوزات دولت مردمی ایران قوی در توسعه مناطق، از جمله پروژ‌ه‌های قابل افتتاح شهرستان را طرح انتقال آب از سد حاجیلار به مس سونگون و مجتمع آب رسانی ستارخان فاز ۲، راه‌اندازی سایت‌های BTS، ارتقا تکنولوژی های مخابراتی، آسفالت معابر روستایی، گاز رسانی و دیگر پروژ‌ه‌های عمرانی و خدماتی بر شمرد که هم‌زمان با هفته دولت سال ۱۴۰۲ به بهره‌بردای رسیده و در اختیار عموم قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی برخی پروژه‌های مهم  شهرستان همزمان با هفته دولت پیگیری می‌شود تا در صورت نهایی شدن وارد فاز عملیات اجرایی شوند، افزود: در دولت مردمی ایران قوی و در سطح شهرستان ورزقان تاکنون هیچ‌ پروژه‌ای بدون اینکه مراحل اخذ مجوز‌های لازم را طی بکند کلنگ زنی نشده است که بعد از این نیز این‌گونه خواهد بود.

فرماندار شهرستان ورزقان با تأکید بر پیگیری مستمر پروژه‌های عمرانی شهرستان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی، تأکید کرد: به مدیران دستگاه‌ها اعلام شده است تا از درج پروژه‌های ناقص در برنامه افتتاح و پروژه‌های که قبلا به بهره‌برداری رسیده جداً پرهیز نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به توسعه ارتباطات بین المللی توسط دولت مردمی ایران قوی با هدف تغییر نگاه از غرب‌گرایی به همه‌جانبه گرایی و تعامل با کشورهای مختلف، اشاره کرد و افزود: در سایه همین تلاش‌های صادقانه است که مبلغ قابل توجهی از پول‌های بلوکه شده کشورمان آزادسازی شده است که تأثیرات بسزایی در توسعه و رشد و پیشرفت کشور در تمامی حوزه‌ها اعم از اقصادی، خدماتی، عمرانی و… خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=8185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.