• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
شهردار منطقه ۶ تبریز خبر داد:

حذف ۱۵ هزار مترمربع چمن در راستای مدیریت بهینه آب خام

  • کد خبر : 8343
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۳
حذف ۱۵ هزار مترمربع چمن در راستای مدیریت بهینه آب خام
شهردار منطقه ۶ تبریز از حذف ۱۵ هزار مترمربع چمن بر اساس دستورالعمل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و کاشت درختچه در راستای مدیریت بهینه آب خام خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از شهریار، احمد انیسه در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز در سال جاری اظهار کرد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری در غرب  و شمال‌غرب تبریز هزار و دویست نهال در کنارگذر غربی تبریز کاشت شده است که ۱۸ هزار چاله‌کنی برای کاشت پاییزه انجام می‌شود.

وی افزود: چهار هزار و ۵۰۰ اصله نهال، ۲۴ هزار اصله درختچه و ۲۰ هزار بوته گل دایمی در سال جاری در سطح منطقه کاشت شده است که ۲۷۰ هزار مترمربع کاشت گل نشایی و کاشت گل کلم و داودی نیز در برنامه کاشت در سال جاری قرار دارد.

انیسه خاطرنشان کرد: سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری شبکه خام در در سطح منطقه جایگذاری و چهار هزار و ۵۰۰ متر آبیاری قطره‌ای انجام شده است.

وی با اشاره به تأمین روشنایی پارک‌های سطح منطقه اضافه کرد: روشنایی پارک‌های لاله، صنعت قراملک، باب‌الحوائج شهید رجایی و شقایق شنب‌غازان با نصب پروژکتورهای جدید تأمین شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره ضرورت مدیریت بهینه آب خام در سطح شهر یادآور شد: ۱۵ هزار مترمربع چمن بر اساس دستورالعمل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و کاشت درختچه در راستای مدیریت بهینه آب خام حذف شده است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=8343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.