• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
نشان می‌دهیم توانایی رقابت با هر تیمی را داریم؛

خمز: باید برابر استقلال در بهترین فرم خود باشیم/ فعالیت نقل‌وانتقالاتی ما شروع شده

  • کد خبر : 5708
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
خمز: باید برابر استقلال در بهترین فرم خود باشیم/ فعالیت نقل‌وانتقالاتی ما شروع شده
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: باید مقابل استقلال بهترین بازی خود را انجام دهیم چراکه این بازی هم برای هواداران و هم باشگاه مهم است.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آناج، پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: سه بازی استقلال را به طور کامل دیده‌ام و می‌دانم که یکی از رقیبان خوب و از بهترین تیم‌های لیگ هستند. همیشه وقتی با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنید باید بهترین بازی‌ را انجام دهید چون این بازی هم برای هواداران و هم باشگاه مهم است.

وی گفت: وظیفه مربی این است که تیمش بتواند موقعیت خلق کند و کار پرس و دفاع را درست انجام بدهد، در ایجاد موقعیت نه تنها به مهاجمان بلکه به همه بازیکنان بگوید در این زمینه بهتر باشند. مربی نمی‌تواند خیلی تاثیری روی ضربات نهایی داشته باشد.

سرمربی اسپانیایی تراکتور توضیح داد: در تمرین به بازیکنان می‌گوییم چه کار باید انجام بدهند ولی گلزنی یک مورد استعدادی است و شاید بعضی بازیکنان خدادادی آن را انجام می‌دهند. ما روی این مساله تلاش می‌کنیم که بهتر شویم.

خمز مطرح کرد: اگر موقعیت‌هایمان گل نمی‌شود باید تلاش کنیم هر بازی آن قدر موقعیت خلق کنیم که بتوانیم به گل برسیم. در مقابل تیم‌های خوب سعی می‌کنیم موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم و تلاشمان این است در این بازی‌ها هم گلزنی کنیم.

وی درباره دو دیدار متوالی با استقلال در لیگ و جام حذفی که در سرنوشت تیمش تاثیر زیادی خواهد داشت، تأکید کرد: تمرکز من به بازی لیگ است و به بازی جام حذفی فکر نمی‌کنم. فقط به بازی فردا فکر می‌کنم، چون معتقدم باید بازی به بازی پیش برویم.

خبرنگاری پرسید که «آیا تراکتور در بازی با استقلال همچون دیدار مقابل نساجی بازی خواهد کرد یا خیر؟» که خمز در پاسخ بیان نمود: ایده و تفکر من بازی‌هایی است که تا به امروز انجام دادیم، مبتنی بر فوتبال مالکانه با پرس شدید؛ اما باید خودمان را با شرایط زمین‌هایی که بازی می‌کنیم وفق دهیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوالی درخصوص حساسیت کارش در تیم پرطرفدار تراکتور گفت: باشگاه مرا جذب کرده تا تغییری در سبک بازی و شخصیت تیمی ایجاد کنم. از این رو، باید هر روز پا به پای مدیریت باشگاه تلاش کنم تا شرایط را بهبود ببخشیم و پیشرفت کنیم.

خمز در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار ما راجع به نقل‌وانتقالات تراکتور در نیم‌فصل خبر داد: فعالیت نقل‌وانتقالاتی ما آغاز شده و بازیکنانی مدنظر داریم. می‌خواهیم نفراتی جذب کنیم که کیفیت فوتبالی‌مان را ارتقا بدهند. به بازیکنانی هم که در لیست خروج قرار دارند، کمک خواهیم کرد تا فوتبال‌شان را در تیم خوبی ادامه داده و بازی کنند.

وی در رابطه با میزان شناختش از سرمربی استقلال اذعان داشت: من آقای ساپینتو را می‌شناسم و احترام زیادی برای ایشان قائل هستم و مربی خوبی هستند. فردا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را خواهیم داشت. ما نشان می‌دهیم که می‌توانیم با هر تیمی در زمین رقابت کنیم.

سرمربی تراکتور در خاتمه در خصوص غائبان این تیم مقابل استقلال نیز اعلام کرد: ما عباس‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. علی نجفی هم مصدوم شده است اما مشکلی از بابت حضور کاوه رضایی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.