• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

دستور شهردار تبریز بر انجام تعهدات پیمانکار شهرک مبل مایان

  • کد خبر : 6056
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۴۹
دستور شهردار تبریز بر انجام تعهدات پیمانکار شهرک مبل مایان
شهردار تبریز از توقف عملیات پیمانکار شهرک مبل مایان خبر داد و گفت:این موضوع باید تعیین تکلیف شده و اگر پیمانکار تمکین نکند، بر اساس ماده ۳۸ قرارداد وی فسخ شود.

یعقوب هوشیار در سومین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۶ برگزار شد، اظهار کرد: این شهرک ارزش‌ افزوده بالایی داشته و نسبت به داخل شهر قیمت بالایی دارد و در این بین ساکنان آن نیز خواستار خدمات دهی مطلوب هستند که موضوعی منطقی است.

هوشیار یادآور شد: برای سال ۱۴۰۲ در خصوص شهرک‌های خاص، برنامه ویژه ای مد نظر داریم.

وی با اشاره به موضوع ورودی شهر از غرب تبریز و لزوم ساماندهی آن افزود: ورودی شهر و حاشیه اتوبان، انبار برخی افراد نیست. جمع‌آوری انبارهای موجود در ورودی شهر کار سختی نیست و برخی موضوعات بسیار ساده است چرا که برخی موصوعات با هزینه بسیار کم حل می‌شود.

هوشیار ادامه داد: در ورودی شهر نباید زوائد بصری وجود داشته باشد و انتظار دارم تا عید نوروز، تمام این موضوعات حل شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در طرح استقبال از بهار باید زواید ورودی‌های شهر را به صورت ضربتی جمع آوری کنیم. در دور بعد قرار خدمت این موضوع باید حل شود و رسانه‌ها از حل این معضل گزارش تهیه کنند.

وی با بیان اینکه منطقه شش منطقه‌ای صنعتی بوده و مشکلات ویژه خود را دارد، گفت: خواهشمندیم رسانه‌ها این موصوعات و مشکلات را مطرح کنند تا در برنامه های خود در نظر بگیریم.

هوشیار با نارضایتی از حوزه خدمات شهری در منطقه ۶ تبریز، تاکید کرد: علی‌رغم مشکلات زیاد در منطقه، عملکرد خدمات شهری قابل قبول نیست و بر اساس ارزیابی ها ضعیف است.

شهردار تبریز با اشاره به نارضایتی شهروندان در خصوص آسفالت در این منطقه، گفت: مردم به ویژه در حوزه آسفالت محلات و معابر گلایه دارند. بهتر است آسفالت اساسی را حذف و توزیع آسفالت را به محلات ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: معاونت خدمات شهری منطقه در زمینه وضعیت جاده آناخاتون بی توجه است. نخاله ریزی و مصالح فروشی در این مسیر زیاد شده است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=6056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.