• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
خبرهای ناخوشایند از مس سونگون؛

قهرمان لیگ برتر در مرز فروپاشی!

  • کد خبر : 6825
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
قهرمان لیگ برتر در مرز فروپاشی!
مشکلات مالی و عدم تسویه قراردادها، تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال را در مرز فروپاشی قرار داده است!

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آناج، مس سونگون، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور این روزها اوضاع عجیب غریبی پیدا کرده و در شرایطی که این تیم بلافاصله پس از پایان فصل کارش را برای فصل آینده با تمدید قرارداد ستارگانش و جذب بازیکنان ملی‌پوش استارت زده بود، حالا در مرز فروپاشی قرار دارد!

براساس شنیده‌ها، مشکلات مالی و عدم تسویه قرارداد‌ها که تاکنون فقط ۶۰ درصد آن پرداخت شده، نارضایتی بازیکنان را در پی داشته و برخی از آن‌ها با ابراز نگرانی از وضعیت موجود خواهان جدایی شده‌اند.

در همین راستا امروز خبر می‌رسد مهدی جاوید، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که یکی از ارکان قهرمانی مس سونگون بود و قراردادش را هم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد، با توجه به مشکلات پیش آمده از این تیم جدا و مجددا به کراپ الوند پیوست.

همچنین شنیده‌ها حاکی است مرتضی عزتی دیگر بازیکن باتجربه و کلیدی مسی‌ها نیز درخواست رضایت‌نامه کرده و به دنبال جدایی از این تیم است.

از سویی، محمد شجری هم که گفته می‌شد با مسی‌ها به توافق رسیده است، راهش را از اصفهان به سمت قزوین کج کرد و در آستانه پیوستن به کراپ قرار دارد.

شایان ذکر است که مس سونگون در فصل آینده مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود و انتظار می‌رود تا این تیم برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها تقویت شود اما خبرهای دریافتی حکایت متفاوت و ناخوشایندی دارد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=6825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.