• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
در نخستین جلسه ستاد توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان‌شرقی مطرح شد؛

لزوم فرهنگ‌سازی و تبیین نقش و اهمیت صندوق بیمه روستایی

  • کد خبر : 8078
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
لزوم فرهنگ‌سازی و تبیین نقش و اهمیت صندوق بیمه روستایی
جلسه ستاد توسعه بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان آذربایجان‌شرقی با هدف تعیین نقشه راه برای فرهنگ‌سازی و تبیین نقش و اهمیت بیمه روستایی و‌ گسترش مشمولان بیمه تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، این جلسه به ریاست مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی و با حضور اعضای ستاد استانی از جمله مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، سپاه عاشورا و مدیر و جمعی از کارگزاران صندوق در محل استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی در این جلسه عنوان کرد: تشکیل ستاد بیمه روستایی در حوزه شهرستان و استان براساس تفاهم‌نامه همکاری معاونت توسعه مناطق روستایی در جهت هم‌افزایی و بهره‌وری از ظرفیت ها برای ترغیب مردم جهت عضویت در بیمه انجام شده است.

محمد نظری افزود: این جلسه با هدف بررسی عملکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر طی سال‌های گذشته و همچنین تعیین نقشه راه برای توسعه فرهنگ بیمه در بین عموم مردم و‌ گسترش مشمولان صندوق بیمه روستایی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: از جمله دیگر برنامه‌های این جلسه، اتخاذ تصمیمات در حوزه آموزش و اطلاع‌رسانی در حوزه بیمه اجتماعی روستایی است به طوری که تقاضا داریم در جهت فرهنگ‌سازی و تبیین نقش و اهمیت بیمه، نهاد آموزش و پرورش وارد عمل شود.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=8078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.